جلسه کمیته ایمنی ساختمان‌های ناایمن در شهرداری منطقه ۱۷ تهران / تاکید شهردار بر ارتقا ایمنی و رفع نواقص ساختمان‌های ناایمن

هشتمین جلسه کمیته ایمنی ساختمان‌های ناایمن با حضور محمد پیرگزی معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی ناحیه ۱۸در منطقه ۱۷ برگزار شد. به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۷، در این جلسه که محمد پیرگزی معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی ناحیه ۱۸، رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷، فرمانده آتش‌نشانی و نماینده مالکین ساختمان‌های ناایمن در سالن […]

هشتمین جلسه کمیته ایمنی ساختمان‌های ناایمن با حضور محمد پیرگزی معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی ناحیه ۱۸در منطقه ۱۷ برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۷، در این جلسه که محمد پیرگزی معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی ناحیه ۱۸، رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷، فرمانده آتش‌نشانی و نماینده مالکین ساختمان‌های ناایمن در سالن اجتماعات شهرداری منطقه ۱۷ حضور داشتند، رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷ درباره ایمنی ساختمان‌ها گفت: بحث ایمنی ساختمان‌ها، مسئله‌‌ای جدی و با اهمیت است؛ زیرا با جان و مال مردم طرف است. لذا همه باید تلاش کنند تا ایمنی و امنیت ساختمان‌ها تامین شود و شهروندان با خیال آسوده در اماکن عمومی و ساختمان‌هایی که بنا شده است، تردد داشته باشند.

وی همچنین افزود: برای ساختمان‌های جدید الاحداث بدون مجوز آتش نشانی پایان کار صادر نخواهد شد ضمن اینکه املاک ناایمن و بحرانی منطقه، به طور مکرر مورد بازدید قرار گرفته‌اند و اخطارهای لازم توسط شهرداران نواحی داده شده است.

شنگی در ادامه مطرح کرد: با توجه به اینکه نکات گفته شده مباحث مهمی است، لذا باید در اسرع وقت مشکلات اصلی ابلاغ شود؛ براین اساس مالکین متعهد شده‌اند تا نکات ناایمن را برطرف کنند و ثمره و نتیجه آن این است که مردم با ایمنی کامل از ساختمان و اماکن عمومی استفاده کنند.

منبع خبر