جمع آوری پسماند خشک با استفاده از فناوری اسنپ در شاهرود/ رضایتمندی شهروندان در ارائه خدمات شهری

شهرداران آنلاین/ شاهرود با اشاره به اینکه سیستم یا اپلیکیشنی شبیه اسنپ طراحی شده است تا شهروندان برای جمع آوری پسماند خشک یا قابل بازیافت خود درخواست بدهند، گفت: پس از تماس خودروی مورد نظر سریعا در محل درخواست شهروند برای جمع آوری زباله حضور می یابد.. به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود،علیرضا حاجی محمد […]

شهرداران آنلاین/ شاهرود با اشاره به اینکه سیستم یا اپلیکیشنی شبیه اسنپ طراحی شده است تا شهروندان برای جمع آوری پسماند خشک یا قابل بازیافت خود درخواست بدهند، گفت: پس از تماس خودروی مورد نظر سریعا در محل درخواست شهروند برای جمع آوری زباله حضور می یابد..

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود،علیرضا حاجی محمد علی با بیان اینکه بیش از ۴۸ درصد تماس های گرفته شده با اداره ۱۳۷ شهرداری مربوط به حوزه خدمات شهری، افزود: خدمات شهری حوزه ای بسیار وسیع است و همکاران من در این حوزه به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به شهروندان شاهرودی هستند.

وی ضمن بیان این مطلب که اقدامات خدمات شهری مانند رفت وروب، جمع آوری زباله، فضای سبز، مبلمان شهری، سدمعبر، زیباسازی و … برای مردم ملموس بوده و در سطح شهر به خوبی حس می شود، ابرازداشت: مدیران شهری باید تلاش کنند تا خدمات ارائه شده به شهروندان برای افزایش رضایتمندی ها ارتقاء پیدا کند.

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه کار شبانه روزی و پاسخگویی مناسبی در اداره ۱۳۷ برای افزایش رضایتمندی شهروندان از شهرداری انجام می شود، اظهار داشت:  سنجش و پالایش پیام ها و پیگیری به روز درخواست های مردم از طریق این مجموعه موجب رفع مشکلات مردم می شود که جا دارد از همکارانمان در این اداره تشکر کنیم. با این وجود باید به سمتی حرکت کنیم که میزان تماس های مردم در حوزه خدمات شهری کاهش پیدا کند.   

حاجی محمد علی با بیان اینکه طرح جمع آوری پسماند با استفاده از فناوری های جدید، در حال انجام است، اعلام داشت: لازم است استفاده از روش های نوین در حوزه خدمات شهری در دستور کار قرار بگیرد بنابراین سیستم یا اپلیکیشنی شبیه اسنپ طراحی شده است تا مردم برای جمع آوری پسماند خشک یا قابل بازیافت خود درخواست داده و خودروی مورد نظر سریعا در محل درخواست شهروند حضور پیدا کرده و نسبت به جمع آوری زباله اقدام کند. این کار باعث می شود شهروندان کمتر به ایستگاه های ثابت دریافت پسماند مراجعه کنند.

وی ضمن بیان این مطلب که این اپلیکیشن قابل نصب روی گوشی های همراه است و همانند سیستم اسنپ شهروندان با آن تماس گرفته و درخواست خود را مطرح می کنند، عنوان داشت:  نزدیکترین خودرو به درخواست های مردم در محل حضور پیدا می کند و نسبت به جمع آوری زباله های قابل بازیافت اقدام می کند، این زباله قابل باید به میزان قابل توجهی باشد تا نسبت به سوختی که خودرو مصرف می کند به صرفه باشد.

شهردار شاهرود در پایان بیان داشت: قرار نیست برای راه اندازی این سیستم هزینه ای از مردم گرفته شود بلکه با روش های تعریف شده سعی می شود مردم نسبت به این کار تشویق شوند.