حضور شبانه مدیران شهری در ستاد حوادث / تمهیدات شهرداری شهرکرد برای جلوگیری از یخ‌زدگی معابر

شهردار شهرکرد گفت: در پی بارش برف شب گذشته تمامی مدیران مجموعه مدیریت شهری در ستاد حوادث حاضر و تهمیدات لازم برای جلوگیری از یخ‌زدگی معابر اندیشیده شد.  محمدتقی جاپلقی اظهارداشت: سازمان هواشناسی پیش‌تر اعلام کرده بود که همزمان با عصر روز دوشنبه در استان بارش برف را شاهد خواهیم بود بنابراین، نیروهای شهرداری شهرکرد […]

شهردار شهرکرد گفت: در پی بارش برف شب گذشته تمامی مدیران مجموعه مدیریت شهری در ستاد حوادث حاضر و تهمیدات لازم برای جلوگیری از یخ‌زدگی معابر اندیشیده شد.

 محمدتقی جاپلقی اظهارداشت: سازمان هواشناسی پیش‌تر اعلام کرده بود که همزمان با عصر روز دوشنبه در استان بارش برف را شاهد خواهیم بود بنابراین، نیروهای شهرداری شهرکرد در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند تا اقدامات لازم برای پاکسازی معابر و تسهیل در تردد شهروندان را انجام دهند.
وی افزود: بارش برف از ساعت ۲۲ شب گذشته آغاز شد که معاونین و مدیران و اعضای شورای شهر به اتفاق در ستاد حوادث حاضر و تا صبح امروز اقدامات لازم برای جلوگیری از یخ‌زدگی و لغزندگی معابر انجام شد.
شهردار شهرکرد با بیان اینکه با توجه به اقدمات انجام شده تاکنون هیچ‌گونه انسداد مسیر در شهرکرد گزارش نشده است، بیان کرد: شب گذشته عملیات پاکسازی معابر پوشیده از برف با استفاده از ۵۰۰ تن شن و نمک توسط ۲۰۰ نیروی خدمات شهری و با ۳۵ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، ۲۰ ماشین‌آلات سبک همچنان در حال انجام است.
وی با بیان اینکه روند خدمت‌رسانی تا پایان بارش‌ها توسط نیروهای شهرداری ادامه دارد، گفت: از همه شهروندان درخواست می‌کنیم هنگام بارش برف ضمن همکاری با نیروهای خدمات شهری از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند اما در صورت ضرورت انجام سفر به همراه داشتن تجهیزات روزهای برفی مانند زنجیر چرخ بسیار ضروری است.
شهردار شهرکرد تصریح کرد: در راستای عملیات پاکسازی و رفت و روب معابر پوشیده از برف شهروندان از پارک خودرو در حاشیه خیابان‌ها خودداری کنند.
منبع خبر