حفظ و پاکیزگی شهر از سوی شهروندان شاهین شهر، بهترین پاداش برای کارگران شهرداری

شهرداران آنلاین/حیدر صادق گلی معاون حوزه اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر در مصاحبه با واحد خبر شهرداری گفت: یکی از دغدغه های ما در سطح شهر عدم رعایت زمان قرار دادن زباله ها در بیرون از منزل توسط برخی از شهروندان می باشد که این معضل مشکلاتی را به همراه داشته است. وی […]

شهرداران آنلاین/حیدر صادق گلی معاون حوزه اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر در مصاحبه با واحد خبر شهرداری گفت: یکی از دغدغه های ما در سطح شهر عدم رعایت زمان قرار دادن زباله ها در بیرون از منزل توسط برخی از شهروندان می باشد که این معضل مشکلاتی را به همراه داشته است.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه همواره از طرق مختلف زمان قرار دادن زباله در خارج از منزل اطلاع رسانی شده ولی متأسفانه برخی از شهروندان این مهم را نادیده و خارج از روز و ساعت مقرر نسبت به بیرون قراردادن زباله مبادرت می نمایند که این معضل بهداشت، پاکیزگی و نارضایتی دیگر شهروندان را به دنبال دارد.

صادق گلی با اشاره به اینکه برای این اقدام نامتعارف مجازاتی نیز تعیین شده است گفت: به یقین فرهنگ سازی و همدلی شهروندان عزیز می تواند راه گشای حل این مسأله باشد و با رعایت این اصل نشاط ، شادابی و زیبایی شهر دوچندان خواهد گردید.

معاون حوزه اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر با بیان اینکه بهترین پاداش برای کارگران این حوزه رعایت پاکیزگی بیش از پیش شهر توسط شهروندان ارجمند است خاطر نشان نمود: در حال حاضر روزانه بیش از صدتن زباله در سطح شهر جمع آوری و بیش از یک میلیون و پانصد هزار متر مربع از معابر و خیابانهای سطح شهر توسط کارگران زحمتکش رفت و روب می گردد.

وی از جمله وظایف این حوزه را ارتقای سطح بهداشت، افزایش سلامت و رفاه شهروندان، کاهش آلاینده های محیط زیست، پاکسازی مواد زائد جامد شهری، جمع آوری نخاله های ساختمانی رها شده، رفت و روب معابر و خیابانها، لجن کشی از کانالها و آبروها عنوان نمود.

صادق گلی تصریح نمود: همه کارکنان حوزه معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر با تمام توان خود برای حفظ پاکیزگی و نظافت شهر در تلاش و کوشش هستند پس شایسته است همشهریان فهیم شهر نیز بیش از پیش محیط بیرون از منزل را همانند داخل منزل مراقبت نمایند.