خبر خوش تاکسیرانی قم

شهرداران آنلاین/علی نیک در گفت‌وگو با شهرنیوز، با اشاره به اجرای طرح بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی در قم اظهار داشت: با توجه به درخواست رانندگان تاکسی مبنی بر انجام بیمه تکمیلی آنان، این موضوع در اولویت قرار گرفت و در مرحله نخست یک هزار و ۳۰۰ راننده تاکسی شهر قم از بیمه تکمیلی بهره‌مند شدند. […]

شهرداران آنلاین/علی نیک در گفت‌وگو با شهرنیوز، با اشاره به اجرای طرح بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی در قم اظهار داشت: با توجه به درخواست رانندگان تاکسی مبنی بر انجام بیمه تکمیلی آنان، این موضوع در اولویت قرار گرفت و در مرحله نخست یک هزار و ۳۰۰ راننده تاکسی شهر قم از بیمه تکمیلی بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه بیمه تکمیلی رانندگان با کمترین نرخ انجام‌شده است، تصریح کرد: با توجه به استقبالی که از این طرح صورت گرفته، آماده‌ایم تمام پنج هزار راننده تاکسی فعال در شهر قم را بیمه تکمیلی کنیم.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم ابراز کرد: بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی توسط شرکت تعاونی تاکسیداران انجام‌شده و هزینه تعیین‌شده برای هر راننده تاکسی و افراد خانواده آنان ۴۵ هزار تومان بوده که از این مبلغ پنج هزار تومان و ۴۰۰  آن هزینه‌های اداری شرکت تعاونی است.

وی با تأکید بر اینکه با انجام بیمه تکمیلی، رانندگان از خدمات درمانی متنوع و با کیفیت برخوردار شده و هزینه‌های درمان آنان نیز کاهش می‌یابد، اضافه کرد: تلاش معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری و سازمان تاکسیرانی ارائه خدمات رفاهی مناسب و درشان به رانندگان تاکسی است و امیدواریم روزبه‌روز شاهد ارتقاء این خدمات باشیم.