کل 8912 امروز 1
  • تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 - July - 2024
  • ساعت :

    "دارخوین" آماده میزبانی از گردشگران نوروزی است

    شهردار دارخوین گفت: بخش دارخوین با داشتن تنوع جاذبه‌های گردشگری در ایام تعطیلی های نوروزی میزبانی شایسته برای مسافران و گردشگران خواهد شد. عدنان عباسی نسب  دوشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ اظهار کرد: شهر شهید پرور دارخوین از شمال به اهواز، جنوب به آبادان، شرق به شادگان و از غرب در همسایگی خرمشهر است. او گفت: […]

    شهردار دارخوین گفت: بخش دارخوین با داشتن تنوع جاذبه‌های گردشگری در ایام تعطیلی های نوروزی میزبانی شایسته برای مسافران و گردشگران خواهد شد.

    عدنان عباسی نسب  دوشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ اظهار کرد: شهر شهید پرور دارخوین از شمال به اهواز، جنوب به آبادان، شرق به شادگان و از غرب در همسایگی خرمشهر است.

    او گفت: عبور جاده اهواز به آبادان از سطح شهر دارخوین و وجود سه راهی شادگان و اتصال محور اصلی جاده اهواز به آبادان و خرمشهر از طریق پل سوم خرداد اهمیت این شهر را دو چندان کرده است.

     شهردار دارخوین افزود: بازدید مهمانان نوروزی از شهر دارخوین به ویژه کاروان های راهیان نور به دلایل متعددی همچون مقاومت و رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است وجود اسکله گردشگری در کنار رودخانه کارون و تاسیسات نفتی ثبت شده در میراث فرهنگی نخلستان‌های زیبا و غروب چشم‌انداز آن، معروف است.

    عباسی نسب بیان کرد:  مهمترین شاخصه شهر دارخوین، شهروندان مهمانوازش است.

    او اضافه کرد: شهردار دارخوین طی دو ماه گذشته با توسعه فضای سبز به ویژه در حاشیه اتوبان اهواز – آبادان و احداث اسکله گردشگری و تفریحی سعی در فراهم کردن امکان های رفاهی خاص به منظور استقبال از مهمانان نوروزی کرده است.

    شهردار دارخوین در پایان افزود: فراهم کردن شرایط اسکان در اردوگاه تربیتی(ساحل) و دیگر مدارس از دیگر اقدام های انجام شده توسط شهرداری بوده و در مجموع، هموطنان به ویژه هم استانی های گرانقدر را برای دیدن این شهر دعوت می‌کنیم.

    منبع خبر

    نوشته های مشابه

     آغاز عملیات احداث نخستین زمین تنیس خاکی در منطقه ۲۱ تهران
    ۶ مرداد ۱۴۰۳
    شهردار منطقه ۲۱ خبر داد:

     آغاز عملیات احداث نخستین زمین تنیس خاکی در منطقه ۲۱ تهران

    به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱تهران، شهردار منطقه تهران ۲۱ از آغاز عملیات احداث نخستین زمین ورزشی تنیس خاکی در ابعاد استاندارد در شهرک دانشگاه این منطقه خبر داد. “محمدرضا پوریافر” با اعلام این خبر گفت :در راستای ترویج ورزش همگانی و ایجاد نشاط و […]

    شهردار کوهپایه خبر داد:  زیباسازی گلزار شهدای شهر کوهپایه از اولویت های شهرداری است
    ۴ مرداد ۱۴۰۳

    شهردار کوهپایه خبر داد: زیباسازی گلزار شهدای شهر کوهپایه از اولویت های شهرداری است

    شهردار کوهپایه با اشاره به اقدامات شهرداری جهت زیباسازی گلزار شهدای شهر گفت: عملیات احداث سقف گلزار شهدای کوهپایه، تعویض و بهینه سازی سنگ قبور و کف سازی، آرام سازی و اجرای فضای سبز ورودی و همچنین نصب تابلو ورودی گلزار شهدای شهر کوهپایه به پایان رسید. مجید قربانی رنانی افزود: پس از اتمام عملیات […]

    مهمان ناخوانده در هرمزگان به انتظار باران 
    ۱ مرداد ۱۴۰۳

    مهمان ناخوانده در هرمزگان به انتظار باران 

    خبرنگار بلدیه آنلاین به صورت اختصاصی به موضوع پشه آئدس که ناقل 4 تیپ از بیماری دانگ است پرداخته است و گزارش می دهد.

    اولین نشست سرپرست شهرداری گز برخوار با اعضای شورای اسلامی شهر
    ۱ مرداد ۱۴۰۳

    اولین نشست سرپرست شهرداری گز برخوار با اعضای شورای اسلامی شهر

    به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گز برخوار، جلسه شورای اسلامی شهر با حضور براتی سرپرست جدید شهرداری در محل جلسات شورای اسلامی برگزار شد. در این نشست ،اعضای حاضر در جلسه ضمن خیر مقدم حضور سرپرست شهرداری و تبریک انتخاب ایشان […]

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا