درخواست‌های ۳۷ نفر از ایثارگران هرمزگان بررسی شد

  در دیدار عمومی با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان، درخواست‌ها و مشکلات ۳۷ نفر از خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان بررسی    شد. به گزارش ایثار واحد هرمزگان، عطا ناوکی سه شنبه ۲۳ آبان‌ماه با ۳۷ تن از خانواده‌های شاهد و ایثارگری که از شهرستان‌های توابع به مرکز استان عزیمت کرده بودند، […]

  در دیدار عمومی با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان، درخواست‌ها و مشکلات ۳۷ نفر از خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان بررسی    شد.

به گزارش ایثار واحد هرمزگان، عطا ناوکی سه شنبه ۲۳ آبان‌ماه با ۳۷ تن از خانواده‌های شاهد و ایثارگری که از شهرستان‌های توابع به مرکز استان عزیمت کرده بودند، بصورت چهره به چهره دیدار و درخواست‌های مراجعه کنندگان را به تناسب نوع مشکلات بررسی و ضمن ارائه توضیحات لازم دستور پیگیری مسائل را صادر کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان سرعت بخشیدن، رفع موانع، ارائه خدمات بهینه و مطلوب و اتخاذ روش‌ها و راه‌کارهای مناسب برای کاهش مشکلات و رضایتمندی جامعه هدف را از اهداف عمده ملاقات عمومی برشمرد.
وی با اشاره به تاثیر بی‌نظیر شهیدان در عظمت ملت ایران افزود: شهیدان، جانبازان و دیگر ایثارگران پیشوایان و طلایه داران جبهه حضور حقند و اعتقاد به شهادت و باور معامله با خدا را عملاً به مردم این سرزمین آموخته‌اند .
عطا ناوکی در بخش دیگری از سخنانشان استان هرمزگان را با ۱۵۰۰ شهید و ۲۴۷۸ جانباز و ۳۴۱ آزاده و ستارگان نامدار شهیدش همچون حاج علی حاجبی، اسحق دارا، اسدالله رئیسی هنگامی و سایر شهیدان استان در مسئله شهادت نیز استانی سرآمد خواندند و انتساب به شهیدان را برای همه بازماندگان آنان به‌ویژه فرزندان شهیدان باعث افتخار و عزت دانست و مردم این استان در مقاطع حساس قبل و بعد از انقلاب دوران دفاع مقدس و تمامی سال‌های اخیر جزو پیشگامان دفاع از اسلام و مرجعیت بوده‌اند.




مدیر