دشمن بابهره گیری از رسانه به دنبال برهم زدن امنیت روانی جامعه است

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاینبه نقل از خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده بعد از ظهر شنبه در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: مساله امنیت مکعبی است و نقش مردم در امنیت پایدار مهم و اساسی است و باید مراقب دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان باشند. امام جمعه بندرعباس اشاره […]

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاینبه نقل از خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده بعد از ظهر شنبه در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: مساله امنیت مکعبی است و نقش مردم در امنیت پایدار مهم و اساسی است و باید مراقب دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان باشند.

امام جمعه بندرعباس اشاره کرد: امروز مفهوم امنیت که اصلی‌ترین مأموریت نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح بوده که در عرصه جهانی دچار تحولات جدی شده است.

وی ادامه داد: امنیت در گذشته به تهدیدهای خارجی و شورش‌های داخلی اختصاص داشت اما امروز امنیت دارای ابعاد متعددی است که می‌توان به امنیت اجتماعی، امنیت اقتصادی، امنیت روانی، امنیت محیط زیست اشاره کرد و نیروهای مسلح به تنهایی نمی‌توانند همه ابعاد امنیت را پوشش داده و تأمین کنند، بنابراین سایر بخش‌ها و مسؤولان سایر نهادها باید پشتیبان نیروهای مسلح باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان ابراز کرد: امروز دشمن با بهره‌گیری از حوزه رسانه و تبلیغات مسموم درصدد بهم‌زدن امنیت روانی جامعه است و رسانه‌های دشمن تلاش می‌کنند احساس امنیت را در جامعه بهم بزنند پس نباید از عنصر امنیت روانی غافل شد.

حجت الاسلام عبادی‌زاده ادامه داد: رسانه‌ها، مسؤولان، اشخاص دارای تریبون و همه باید جلوی این را بگیرند.