دوچرخه سواری بانوان یزدی

شهرداران آنلاین/شهردار شهر میراث جهانی یزد در همایش ورزش صبحگاهی از اختصاص محلی برای ورزش دوچرخه سواری بانوان خبر داد.   به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – جمال الدین عزیزی در همایش دوچرخه سواری که به مناسبت روز جهانی دوچرخه سواری برگزار شد، اظهار امیدواری کرد: با توسعه حمل و […]

شهرداران آنلاین/شهردار شهر میراث جهانی یزد در همایش ورزش صبحگاهی از اختصاص محلی برای ورزش دوچرخه سواری بانوان خبر داد.
 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – جمال الدین عزیزی در همایش دوچرخه سواری که به مناسبت روز جهانی دوچرخه سواری برگزار شد، اظهار امیدواری کرد: با توسعه حمل و نقل پاک بتوانیم هم به سلامت شهروندان یزدی کمک کنیم و هم به گامی موثر در جهت رسیدن به هوایی پاک، آسمانی آبی و زمینی سبز برداریم.

 

شهردار یزد در این مراسم ضمن قدردانی از کسانی که در امر ورزش همگانی به ویژه ورزش صبحگاهی فعالیت دارند، گفت: در شهر یزد حدود ۳۵ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری ایجاد کرده ایم و امیدواریم بقیه مسیرها نیز تکمیل و نهایی شود و همچنین پیگیری مستمر انجام می دهیم تا محلی اختصاصی برای ورزش دوچرخه سواری بانوان ایجاد شود.

 

وی افزود: در آینده ای نزدیک زمین این محل به شهرداری تحویل خواهد شد و امیدوارم در مدت باقیمانده از این دوره مدیریت شهری، این پروژه به نتایج خوبی برسد.