راه اندازی سرویس بازخورد پیام های ۱۳۷ در درگاه " تهران من "
رئیس سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ از راه اندازی سرویس بازخورد درخولست های شهروندان که با سامانه ۱۳۷ تماس داشته اند در درگاه ” تهران من ” خبر داد.
راه اندازی سرویس بازخورد پیام های ۱۳۷ در درگاه ” تهران من “
به گزارش سامانه مدیریت شهری ۱۳۷: نصریان با اشاره به ادامه روند توسعه ی فنی و نرم افزاری سامانه گفت: به منظور بالا بردن سهم نظارت شهروندان بر صحت انجام پیام های ۱۳۷ و افزایش درصد پیام های اعتبارسنجی شده ، سرویس بازخورد درخواستهای شهروندان در درگاه ” تهران من ” به آدرس my.tehran.ir ایجاد شد.
وی عنوان کرد: مزیت این سرویس نسبت به بازخورد اپراتوری و پیامکی این است که شهروندان می توانند مستندات و تصاویر مورد نظر خود در جهت تائید و یا عدم تائید اقدامات عوامل اجرائی در انجام پیام را ثبت و به سامانه گزارش نمایند.
نصریان در ادامه افزود: شهروندان محترم میتوانند از طریق سرویس بازخورد تهران من، نسبت به امتیازدهی در خصوص کیفیت و کمیت نحوه رسیدگی به پیام خود اقدام نمایند.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰