رسیدگی به بیش از ۵ هزار درخواست شهروندی در حوزه حمل و نقل و ترافیک
رئیس سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ از رسیدگی به بیش از ۵ هزار درخواست شهروندی در حوزه حمل و نقل و ترافیک طی ۸ ماهه اول سال خبر داد.
![رسیدگی به بیش از 5 هزار درخواست شهروندی در حوزه حمل و نقل و ترافیک](http://shahrdaranonline.com/wp-content/uploads/d8b1d8b3db8cd8afdaafdb8c-d8a8d987-d8a8db8cd8b4-d8a7d8b2-dbb5-d987d8b2d8a7d8b1-d8afd8b1d8aed988d8a7d8b3d8aa-d8b4d987d8b1d988d986d8afdb8c_60d5a278327c5.jpeg)
رسیدگی به بیش از ۵ هزار درخواست شهروندی در حوزه حمل و نقل و ترافیک
به گزارش سامانه مدیریت شهری ۱۳۷: نصریان با اشاره به ارجاع بیش از ۶ هزارپیام به کارتابل ۱۳۷ سازمان حمل و نقل و ترافیک از ابتدای فروردین ماه تا پایان آبان ماه امسال گفت: در مدت زمان مشابه سال گذشته تعداد پیام های ارجاعی به این حوزه ۲۰۷ مورد بوده است.
وی عنوان کرد: تغییر فرآیند ارجاع پیام های مرتبط با موضوع پل های عابر پیاده مکانیزه از مناطق ۲۲ گانه و واگذاری مسئولیت نگهداشت این پل ها به سازمان حمل و نقل و ترافیک منجر به افزایش تعداد پیام ها به کارتابل این حوزه در ۸ ماهه اول امسال شده است.
رئیس سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ با بیان این مطلب که در بازه زمانی ۸ ماهه اول سال ، تعمیر و نگهداری پل های عابر پیاده مکانیزه بیشترین درخواست شهروندان در این حوزه از سامانه ۱۳۷ بوده است افزود: در این مدت به بیش از ۵ هزار پیام ثبت شده رسیدگی شده است.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰