روان‌سازی ترافیک در منطقه ۴ پایتخت با اجرای طرح خدمت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ تهران همزمان با اجرای طرح خدمت در این منطقه از اقدامات ترافیکی و آرام سازی معابر و میادین خبر داد و گفت: با اقدامات اجرایی ترافیکی در طرح خدمت، شهری با ترافیک کمتر و ایمنی بیشتر را شاهد خواهیم بود. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه […]

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ تهران همزمان با اجرای طرح خدمت در این منطقه از اقدامات ترافیکی و آرام سازی معابر و میادین خبر داد و گفت: با اقدامات اجرایی ترافیکی در طرح خدمت، شهری با ترافیک کمتر و ایمنی بیشتر را شاهد خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “محمود کرم رودی” گفت: به منظور سلامت شهروندان اعم از رانندگان و عابران پیاده ؛ با مرمت، تعویض و ترمیم المان های ترافیکی که نیاز به تغییرات داشتند، شهری ایمن تر را پیش رو خواهیم داشت.
او در ادامه گفت: در این راستا  گاردریل ها و پایه های گاردریل ها  در بزرگراه ها تعویض و تعمیر شد.
کرم رودی افزود: در ادامه این عملیات می توان به نصب و مرمت تابلوهای ترافیکی و جهت نما، نصب تابلوهای مخصوص معلولان، تسطیح اختلاف سطوح، ایجاد پیوستگی در بدنه کانال های عابران پیاده، خط کشی عابران پیاده، همسطح سازی رفیوژهای میانی ، رفع معارض در مسیرتردد عابران، احداث رمپ و نصب پل همسطح فلزی و یا مصالحی اشاره کرد.
معاون شهردار منطقه۴ در ادامه افزود: تعویض شیشه های آسیب دیده در جدار ایستگاه ها، نظافت و شستشوی ایستگاه های بی.آر.تی و ترسیم علایم نوشتاری و کف نویسی معابر از دیگر اقدامات این طرح است.
معاون شهردار منطقه ۴ در پایان افزود:  اینگونه اقدامات ترافیکی به منظور روان سازی ترافیک همچنان در نواحی نه گانه و سطح منطقه به طور مدام ادامه خواهد داشت.

منبع خبر