رویداد منتورینگ و ایده پردازی تامین مالی خیر خواهانه در مدیریت شهری

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، این رویداد با شرکت ۲۰ تیم استارتاپی که در حول سه محور رویداد ایده های خود را ارسال و در اولین رویداد تامین مالی خیرخواهانه نزد داوران ارائه کرده اند شکل گرفته است. بنا بر این گزارش مهمترین محوره ای این رویداد شامل روش ها و ابزارهای […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، این رویداد با شرکت ۲۰ تیم استارتاپی که در حول سه محور رویداد ایده های خود را ارسال و در اولین رویداد تامین مالی خیرخواهانه نزد داوران ارائه کرده اند شکل گرفته است.

بنا بر این گزارش مهمترین محوره ای این رویداد شامل روش ها و ابزارهای تامین مالی خیرخواهانه در مدیریت شهری، روش های نوین اشتغال زایی و توانمند سازی اقشار آسیب پذیر و فرهنگ سازی ترویج مسئولیت اجتماعی و کمک های داوطلبانه جزو مهمترین محورهای این رویداد است.

در طی این رویداد مد نظر است تیم ها پس از شرکت در کارگاه های آموزشی طراحی برنامه های کسب و کار و تیم سازی توسط مدیران شتابدهنده ها منتورینگ شوند و سپس در طی یک نمایشگاه داوری ، ایده های برتر معرفی شوند

شایان ذکر است رویداد منتورینگ و ایده پردازی تامین مالی خیر خواهانه در مدیریت شهری مورخ نهم خرداد ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹ الی۱۶ در محل کارخانه نوآوری برگزار خواهد شد‎.