زمین ورزشی ۲۲بهمن به بهره برداری رسید

در ششمین هفته از شروع استارت پروژه های شهرداری از قبیل افتتاح و کلنگ زنی و رونمایی، زمین ورزشی ۲۲ بهمن واقع در محله ی ۲۲به بهره برداری رسید. به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین ،در ششمین هفته از استارت افتتاح ،رونمایی و کلنگ زنی ها ی پروژه های شهرداری به همت منطقه ۴ شهرداری بندرعباس، […]

در ششمین هفته از شروع استارت پروژه های شهرداری از قبیل افتتاح و کلنگ زنی و رونمایی، زمین ورزشی ۲۲ بهمن واقع در محله ی ۲۲به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین ،در ششمین هفته از استارت افتتاح ،رونمایی و کلنگ زنی ها ی پروژه های شهرداری به همت منطقه ۴ شهرداری بندرعباس، آیین افتتاح پروژه زمین ورزشی ۲۲ بهمن با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، حمزه عمرانی مدیر منطقه ۴ شهرداری، مریم پاسالار مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و سایر مدیران و جمعی از مسئولان شهرداری و منطقه ۴ شهری برگزار شد.

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس یکی از اولویت های مهم سلامت و شادابی را ورزش دانست و اظهار داشت : زمین ورزشی ۲۲ بهمن واقع در محله ۲۲ بهمن جهت رفاه ورزشکاران این نقطه شهر بهره برداری و افتتاح شد و امیدواریم ورزشکاران جوان و نوجوان به خوبی از این فضای ورزشی استفاده کنند و در حفظ و نگهداشت آن نیز کوشا باشند.

وی در همین راستا بیان کرد: زمین ورزشی ۲۲ بهمن با مساحت کل ۷۶۵ مترمربع دارای زمین فوتبال با مساحت ۵۰۰ متر مربع و والیبال با مساحت ۲۶۵ متر مربع است که با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در مدت ۴ ماه با همت اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری احداث و آماده بهره برداری و ارائه خدمات به شهروندان به خصوص ساکنان محله ۲۲ بهمن می باشد.

شهردار بندرعباس با اشاره به نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات ارزشمند این انقلاب عنوان کرد: به برکت این انقلاب و این نظام مقدس اسلامی و دولت مردمی،امروز شاهد خدمات موثری در حوزه‌های مختلف عمرانی، رفاهی، فرهنگی و غیره در بندرعباس هستیم که اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف درباره این اقدامات موجب افزایش اعتماد و امیدافرینی در جامعه می‌شود.

نوبانی در ادامه با عنوان اینکه شهرداری و شورای شهر بندرعباس در این دوره در راستای تحقق اهداف نظام، سیاست‌های دولت و رضایتمندی شهروندان تمام توان خود را در مسیر تحقق عدالت اجتماعی در شهر بکار گرفته اند افزود: توزیع عادلانه خدمات رفاهی، ورزشی و فرهنگی با تعریف برنامه‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته و چندین زمین چمن مصنوعی در مناطق مختلف شهر احداث شده و یا در حال تکمیل است.

وی خاطر نشان کرد : ترویج و توسعه فرهنگ ورزش و کشف استعدادهای ورزشی، ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقای سطح سلامت از مهمترین اهداف احداث زمین های ورزشی در مناطق مختلف شهر است. شهردار بندرعباس ادامه داد: البته اعتقاد داریم شهروندان بندرعباس شایسته بهترین خدمات هستند و آنچه انجام شده قطره از دریاست که برای آبادانی واقعی شهر نیاز به تلاش بیشتر و همراهی همه دستگاه‌ها داریم.

نوبانی در پایان سخنان خود از زحمات همه دست اندرکاران و مسئولین به خصوص همکاران منطقه ۴ شهرداری که برای آبادانی و رفاه ساکنان این منطقه تلاش می کنند تشکر و قدردانی کرد.