ساخت نماد جدید شهداء در شیراز به رویداد امامزادگان عشق گره خورد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز با اشاره به پایان مهلت ارسال آثار جهت شرکت در فراخوان جشنواره امامزادگان عشق گفت: نمادهای جدید شهدا پس از اتمام مرحله داوری این جشنواره و براساس طرح‌های منتخب آغاز می‌شود. روح‌الله مظفری روز  پنجشنبه در این باره گفت: شهرداری شیراز به‌منظور حفظ شأن و […]

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز با اشاره به پایان مهلت ارسال آثار جهت شرکت در فراخوان جشنواره امامزادگان عشق گفت: نمادهای جدید شهدا پس از اتمام مرحله داوری این جشنواره و براساس طرح‌های منتخب آغاز می‌شود.

روح‌الله مظفری روز  پنجشنبه در این باره گفت: شهرداری شیراز به‌منظور حفظ شأن و جایگاه شهدای والامقام سلسله نشست‌های تخصصی با موضوع طراحی و نصب تمثال شهدا را با حضور مسئولان شهری و همچنین نمایندگان کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با محوریت ارائه راهکارهای تخصصی و استفاده از شیوه‌های نوین تبلیغاتی در حوزه ایثار وشهادت برگزار کرد.

وی افزود: با تصویب کارگروه، طراحی تمثال مبارک شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تأثیرگذاری بر مخاطبین، بازنگری در طراحی تابلوهای شهدا در ورودی شهر، بلوارها و خیابان‌های اصلی شهر شیراز، در قالب مسابقه طراحی تابلوهای شهدا با عنوان امامزادگان عشق برگزار شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز بیان کرد: مهلت ارسال آثار جهت شرکت در فراخوان امامزادگان عشق مسابقه طراحی تابلو شهدای شیراز به پایان رسیده است.

مظفری گفت: پس از برگزاری جلسه داوری و انتخاب آثار برتر، نسبت به عقد قرارداد برای ساخت تابلوهای جدید اقدام خواهد شد.

وی بیان کرد: در جلسات برگزارشده وظایف هر نهاد مشخص شد که از این‌ پس تولید محتوا به عهده کارگروه ویژه است، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نیز مجری تصمیمات کارگروه است و اداره ایثارگران شهرداری نیز به‌عنوان رابط بین سازمان و کارگروه فعال است.

منبع خبر