کل 8911 امروز 0
  • تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 - July - 2024
  • ساعت :

    ساماندهی جداول و پیاده رو هاى شهر ملارد اجرایی شد

    شهردار ملارد پس از بازدید از پروژه کفپوش و جدول گذاری معابر سطح شهر گفت: بهسازی و جدول گذارى معابر از احتیاجات اولیه شهروندان است و به این کارمی بایست توجه جدّی گردد . به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران،عملیات تخریب و بازسازی جداول و کفپوش پیاده‌راه خیابان دانش غربی با هدف ارتقای کیفیت عبور […]

    شهردار ملارد پس از بازدید از پروژه کفپوش و جدول گذاری معابر سطح شهر گفت: بهسازی و جدول گذارى معابر از احتیاجات اولیه شهروندان است و به این کارمی بایست توجه جدّی گردد .

    به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران،عملیات تخریب و بازسازی جداول و کفپوش پیاده‌راه خیابان دانش غربی با هدف ارتقای کیفیت عبور و مرور در معابر ‌عمومی سطح شهر توسط  شهرداری  ملارد درحال اجراست .
    در همین خصوص شهردار ملارد پس از بازدید از پروژه کفپوش و جدول گذاری معابر سطح شهر در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: بهسازی و جدول گذارى معابر از احتیاجات اولیه شهروندان است و به این کارمی بایست توجه جدّی گردد .
    وی افزود، با توجه به اینکه اکثر خیابان ها و همچنین معابر شهر ملارد نیاز به زیرسازی و اقدامی اساسی دارند، بهسازی معابر و تعویض جداول مستهلک خیابان ها و کوچه هایی که از عمر بالایی برخوردارند و همچنین جدول گذاری در کوچه های فاقد جدول علاوه بر اولویت داشتن در زیبایی شهر نیز تأثیر زیادی دارد. که در همین راستا، عملیات تخریب و بازسازی جداول و کفپوش پیاده راه  ضلع جنوب خیابان دانش غربی اجرا شد.
    بهمنی تاکید کرد، پروژه های عمرانی در قالب طرح جامع ساماندهی معابر، با توجه به اولویت اجرا در مناطق مختلف  درسطح شهر توسط شهرداری ملارداجرایی می‌شود.
    منبع خبر

    نوشته های مشابه

    شهردار کوهپایه خبر داد:  زیباسازی گلزار شهدای شهر کوهپایه از اولویت های شهرداری است
    ۴ مرداد ۱۴۰۳

    شهردار کوهپایه خبر داد: زیباسازی گلزار شهدای شهر کوهپایه از اولویت های شهرداری است

    شهردار کوهپایه با اشاره به اقدامات شهرداری جهت زیباسازی گلزار شهدای شهر گفت: عملیات احداث سقف گلزار شهدای کوهپایه، تعویض و بهینه سازی سنگ قبور و کف سازی، آرام سازی و اجرای فضای سبز ورودی و همچنین نصب تابلو ورودی گلزار شهدای شهر کوهپایه به پایان رسید. مجید قربانی رنانی افزود: پس از اتمام عملیات […]

    مهمان ناخوانده در هرمزگان به انتظار باران 
    ۱ مرداد ۱۴۰۳

    مهمان ناخوانده در هرمزگان به انتظار باران 

    خبرنگار بلدیه آنلاین به صورت اختصاصی به موضوع پشه آئدس که ناقل 4 تیپ از بیماری دانگ است پرداخته است و گزارش می دهد.

    اولین نشست سرپرست شهرداری گز برخوار با اعضای شورای اسلامی شهر
    ۱ مرداد ۱۴۰۳

    اولین نشست سرپرست شهرداری گز برخوار با اعضای شورای اسلامی شهر

    به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گز برخوار، جلسه شورای اسلامی شهر با حضور براتی سرپرست جدید شهرداری در محل جلسات شورای اسلامی برگزار شد. در این نشست ،اعضای حاضر در جلسه ضمن خیر مقدم حضور سرپرست شهرداری و تبریک انتخاب ایشان […]

    مشارکت همه دستگاه های اجرایی و مردم در مدیریت مصرف انرژی ضروری است
    ۳۰ تیر ۱۴۰۳
    مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان:

    مشارکت همه دستگاه های اجرایی و مردم در مدیریت مصرف انرژی ضروری است

    مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استان، مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی را در مدیریت مصرف برق ضروری دانست و با اشاره به صدور هشدار نارنجی دریایی، رعایت نکات ایمنی تردد را مورد تأکید قرار داد.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا