کل 8911 امروز 0
  • تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 - July - 2024
  • ساعت :

    سامانه الکترونیکی ماده صد شهرداری ارومیه رونمایی شد

    به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سامانه ماده صد شهرداری ارومیه با حضور شهردار ارومیه، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهری رونمایی شد.  در این مراسم رونمایی که امروز پنج شنبه  برگزار شد، پروژه بهره برداری از سامانه ای تحت عنوان ماده صد به منظور ایجاد آرشیو الکترونیک و اسکن […]

    به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سامانه ماده صد شهرداری ارومیه با حضور شهردار ارومیه، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهری رونمایی شد.

     در این مراسم رونمایی که امروز پنج شنبه  برگزار شد، پروژه بهره برداری از سامانه ای تحت عنوان ماده صد به منظور ایجاد آرشیو الکترونیک و اسکن پرونده های بایگانی ماده صد در راستای تولید محتوای دیجیتال و حذف کاغذ در فرایند جاری اداره کمیسیون ماده صد و آرا صادره این حوزه به طور کامل آغاز شد.

    شایان ذکر است با اجرایی شدن سامانه ماده صد شهرداری ارومیه، دسترسی آسان به تمامی پرونده ها در سریعترین زمان ممکن امکانپذیر می شود.

    همچنین دیجیتالی شدن اسناد و پرونده ها نقش بسیار مهمی در حفاظت اسناد داشته و موجب ماندگاری قطعی آنها برای سالها و دهه های آینده خواهد شد.

    از مهمترین مزایای این سامانه می توان به تسریع و بهبود روند ارجاع پرونده های ماده صد به کارشناسان دادگستری، تسهیل و شفافیت فرآیندهای مربوط به پرونده های ماده صد، دسترسی سریع و آسان کارشناسان دادگستری به کارتابل شخصی خود، ثبت آنلاین نتیجه بازرسی کارشناسان، حذف مراجعات حضوری کارشناسان به کمیسیون ماده صد، ارائه کارتابل مدیریتی تحت وب و گزارشات متنوع را می توان مورد اشاره قرار داد.

    منبع خبر

    نوشته های مشابه

    شهردار کوهپایه خبر داد:  زیباسازی گلزار شهدای شهر کوهپایه از اولویت های شهرداری است
    ۴ مرداد ۱۴۰۳

    شهردار کوهپایه خبر داد: زیباسازی گلزار شهدای شهر کوهپایه از اولویت های شهرداری است

    شهردار کوهپایه با اشاره به اقدامات شهرداری جهت زیباسازی گلزار شهدای شهر گفت: عملیات احداث سقف گلزار شهدای کوهپایه، تعویض و بهینه سازی سنگ قبور و کف سازی، آرام سازی و اجرای فضای سبز ورودی و همچنین نصب تابلو ورودی گلزار شهدای شهر کوهپایه به پایان رسید. مجید قربانی رنانی افزود: پس از اتمام عملیات […]

    مهمان ناخوانده در هرمزگان به انتظار باران 
    ۱ مرداد ۱۴۰۳

    مهمان ناخوانده در هرمزگان به انتظار باران 

    خبرنگار بلدیه آنلاین به صورت اختصاصی به موضوع پشه آئدس که ناقل 4 تیپ از بیماری دانگ است پرداخته است و گزارش می دهد.

    اولین نشست سرپرست شهرداری گز برخوار با اعضای شورای اسلامی شهر
    ۱ مرداد ۱۴۰۳

    اولین نشست سرپرست شهرداری گز برخوار با اعضای شورای اسلامی شهر

    به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گز برخوار، جلسه شورای اسلامی شهر با حضور براتی سرپرست جدید شهرداری در محل جلسات شورای اسلامی برگزار شد. در این نشست ،اعضای حاضر در جلسه ضمن خیر مقدم حضور سرپرست شهرداری و تبریک انتخاب ایشان […]

    مشارکت همه دستگاه های اجرایی و مردم در مدیریت مصرف انرژی ضروری است
    ۳۰ تیر ۱۴۰۳
    مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان:

    مشارکت همه دستگاه های اجرایی و مردم در مدیریت مصرف انرژی ضروری است

    مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استان، مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی را در مدیریت مصرف برق ضروری دانست و با اشاره به صدور هشدار نارنجی دریایی، رعایت نکات ایمنی تردد را مورد تأکید قرار داد.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا