شهرداری تهران اصغر فرهادی را از توهم خارج کرد !

شهرداران آنلاین/اصغر فرهادی:بنر و عکس نمیخوام؛ سازمان زیباسازی شهرداری تهران:بنری در کار نیست! همچنین اصغر فرهادی، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، درخواست کرده به‌ جای نصب بنر و عکس او برای تبریک دریافت جایزه بزرگ هیات‌داورانِ هفتادوچهارمین جشنواره فیلم کن در خیابان‌های تهران، فرصتی را برای بیان درد‌های مردم خوزستان، فراهم کنند. اصغر […]

شهرداران آنلاین/اصغر فرهادی:بنر و عکس نمیخوام؛ سازمان زیباسازی شهرداری تهران:بنری در کار نیست!

همچنین اصغر فرهادی، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، درخواست کرده به‌ جای نصب بنر و عکس او برای تبریک دریافت جایزه بزرگ هیات‌داورانِ هفتادوچهارمین جشنواره فیلم کن در خیابان‌های تهران، فرصتی را برای بیان درد‌های مردم خوزستان، فراهم کنند.

اصغر فرهادی:بنر و عکس نمیخوام؛ سازمان زیباسازی شهرداری تهران:بنری در کار نیست!جایزه ای که اصغر فرهادی دریافت کرد و به دنبال آن بسیاری از کاربران فضای مجازی خبر از نصب بنرهای تجلیل از او در سطح شهر تهران دادند.

خبرنگار ما هم به سراغ سازمان زیباسازی شهرداری تهران رفت تا از جزئیات این ماجرا با خبر شود.

شاپور دیوسالار، معاون فرهنگی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سازمان زیباسازی شهرداری تهران تاکنون بنری برای تجلیل از اصغر فرهادی در سطح پایتخت نصب نکرده و برنامه ای نیز در این رابطه ندارد.