شهردار اصفهان: گرامیداشت روز ۲۵ آبان برای فراموش نکردن فداکاری هاست

شهردار اصفهان گفت: گرامیداشت روز ۲۵ آبان برای فراموش نکردن فداکاری هاست تا به یاد بیاوریم در گذشته چه اتفاقاتی رخ داده است.

شهردار اصفهان: گرامیداشت روز 25 آبان برای فراموش نکردن فداکاری هاست

شهردار اصفهان گفت: گرامیداشت روز ۲۵ آبان برای فراموش نکردن فداکاری هاست تا به یاد بیاوریم در گذشته چه اتفاقاتی رخ داده است.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم زاده در آیین آغاز برنامه های گرامیداشت شهرداری اصفهان ویژه سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان و رونمایی از نماد ۲۵ آبان در محل پل ۲۵ آبان اظهار کرد: با گرامیداشت چنین روزهایی قرار است فراموش نکنیم در گذشته چه اتفاقاتی رخ داده است و چه کسانی جان خود را فدا کرده اند تا ما اکنون از زندگی لذت ببریم.  

وی ادامه داد: امیدواریم با حل شدن مشکلات معیشتی و اقتصادی، شرایط بهتری در شهر و کشور برقرار شود تا اصفهان مانند نگینی بدرخشد و از زندگی در این شهر لذت ببریم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: امیدوارم با حل شدن مشکلات زاینده رود یک روز در جمع هم، باز شدن رودخانه و پایان یافتن غصه زاینده رود را جشن بگیریم.

4_5807443929116708197.JPG

*المان ۲۵ آبان نماد حرکت به سوی آسمان است

حسن موذنی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان هم با اشاره به برنامه های شهرداری برای فضاسازی متناسب شهر با روز ۲۵ آبان (روز حماسه و ایثار مردم اصفهان) اظهار کرد: این فضاسازی در میدان ۲۵ آبان، گلستان شهدا و سایر نقاط شهری انجام شده است.

وی ادامه داد: یکی از اصلی ترین برنامه ها نصب نماد دائمی ۲۵ آبان از جنس آهن است. این نماد که به سبک انتزاعی طراحی شده شامل ۳۷۰ المان ستونی است که به سوی آسمان حرکت می کنند و امروز در پل ۲۵ آبان نصب شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان به مشارکت منطقه ۸ برای نصب این نماد اشاره و اظهار کرد: طول این اثر ۳ متر و ارتفاع آن ۵ متر است.

4_5807443929116708204.JPG

*فضاسازی متناسب با ۲۵ آبان در ۱۵ منطقه شهری اصفهان

وی از فضاسازی قطعه شهدای عملیات محرم در گلستان شهدای اصفهان نیز سخن گفت و افزود: با توجه به اینکه ۲۵ آبان سالروز عملیات افتخارآفرین محرم و تشییع ۳۷۰ شهید این عملیات در اصفهان است، این قطعه از گلستان شهدا به صورت ویژه و گلستان شهدا نیز با المان های دفاع مقدس فضاسازی شد.

موذنی بیان کرد: المان های موقت و مناسبتی هم در مسیرهای منتهی به میدان امام و خود میدان نصب شده است. یکی دیگر از اقدامات شهرداری در این روز آذین بندی چهارراه ۲۵ آبان با المان های سربند بوده است.

وی افزود: دیوارنگاره میدان امام حسین (ع) هم که در مناسبت های مختلف، طراحی می شود، به مناسبت ۲۵ آبان با شعار ۳۷۰ رود بی پایان، طراحی شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان اضافه کرد: در ۱۵ منطقه شهر اصفهان هم پرچم های متناسب با روز ۲۵ آبان نصب شده است.

 

کد محتوا ۴۱۴۸۶

برچسب ها