کل 8911 امروز 0
  • تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 - July - 2024
  • ساعت :

    شهردار لامرد: کارخانه قطعات بتنی شهرداری لامرد راه اندازی شد

    شهردار لامرد با بیان اینکه جهاد استفاده بهینه از امکانات شهرداری در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید و تلاش در جهت آن، به یکی از ارکان و اهداف مهم شهرداری دوره یازدهم تبدیل شده است گفت: با اعتبار بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان، کارگاه قطعات بتنی شهرداری لامرد که قریب ۳ […]

    شهردار لامرد با بیان اینکه جهاد استفاده بهینه از امکانات شهرداری در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید و تلاش در جهت آن، به یکی از ارکان و اهداف مهم شهرداری دوره یازدهم تبدیل شده است گفت: با اعتبار بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان، کارگاه قطعات بتنی شهرداری لامرد که قریب ۳ سال متوقف شده بود فعالیت خود را مجدداً آغاز کرد.

     به گزارش خبرنگار برنا از شهرستان لامرد؛ عطاءاله جوکار اظهارداشت: از اوایل شروع به کار دوره جدید شورا اسلامی و شهرداری لامرد، با هماهنگی که این دو مجموعه با یکدیگر داشتند مقرر شد قطعات بتنی به منظور استفاده از مصالح مورد نیاز شهرداری برای اجرای پروژه های عمرانی شهر تولید و راه اندازی و در آینده پس از تأمین نیاز شهر، برای ایجاد درآمد پایدار شهرداری به مناطق مختلف ارائه شود.
     این مقام مسئول چرخیدن چرخ کارخانه تولید قطعات بتنی شهرداری لامرد را گامی در جهت بهبود مشکلات معابر و هدایت آب های سطحی این شهر قلمداد کرد و افزود: امیدوار هستیم که ضمن آسفالت اصولی شهر، کف پوشی معابر نیز صورت بپذیرد.
    شهردار لامرد بیان کرد: میزان تولید قطعات در طول روز ۱۵۰۰ الی ۱۸۰۰ قطعه است که با راه اندازی  دستگاه بابکت جهت تسریع در تولید در روزهای آتی و دو شیفته شدن کارگاه تولیدی، روزانه ۳۰۰۰ الی ۳۶۰۰ قطعه بتنی تولید خواهد شد.

    نوشته های مشابه

    شهردار کوهپایه خبر داد:  زیباسازی گلزار شهدای شهر کوهپایه از اولویت های شهرداری است
    ۴ مرداد ۱۴۰۳

    شهردار کوهپایه خبر داد: زیباسازی گلزار شهدای شهر کوهپایه از اولویت های شهرداری است

    شهردار کوهپایه با اشاره به اقدامات شهرداری جهت زیباسازی گلزار شهدای شهر گفت: عملیات احداث سقف گلزار شهدای کوهپایه، تعویض و بهینه سازی سنگ قبور و کف سازی، آرام سازی و اجرای فضای سبز ورودی و همچنین نصب تابلو ورودی گلزار شهدای شهر کوهپایه به پایان رسید. مجید قربانی رنانی افزود: پس از اتمام عملیات […]

    مهمان ناخوانده در هرمزگان به انتظار باران 
    ۱ مرداد ۱۴۰۳

    مهمان ناخوانده در هرمزگان به انتظار باران 

    خبرنگار بلدیه آنلاین به صورت اختصاصی به موضوع پشه آئدس که ناقل 4 تیپ از بیماری دانگ است پرداخته است و گزارش می دهد.

    اولین نشست سرپرست شهرداری گز برخوار با اعضای شورای اسلامی شهر
    ۱ مرداد ۱۴۰۳

    اولین نشست سرپرست شهرداری گز برخوار با اعضای شورای اسلامی شهر

    به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گز برخوار، جلسه شورای اسلامی شهر با حضور براتی سرپرست جدید شهرداری در محل جلسات شورای اسلامی برگزار شد. در این نشست ،اعضای حاضر در جلسه ضمن خیر مقدم حضور سرپرست شهرداری و تبریک انتخاب ایشان […]

    مشارکت همه دستگاه های اجرایی و مردم در مدیریت مصرف انرژی ضروری است
    ۳۰ تیر ۱۴۰۳
    مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان:

    مشارکت همه دستگاه های اجرایی و مردم در مدیریت مصرف انرژی ضروری است

    مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استان، مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی را در مدیریت مصرف برق ضروری دانست و با اشاره به صدور هشدار نارنجی دریایی، رعایت نکات ایمنی تردد را مورد تأکید قرار داد.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا