شهردار منطقه۲۲ تهران عنوان کرد؛ اعزام ۱۷ خودرو مکانیزه برای خدمات‌رسانی به زائران مرز خسروی

شهردار منطقه ۲۲ از اعزام ۱۷ دستگاه خودرو مکانیزه برای خدمات رسانی به زائران مرز خسروی خبر داد و گفت: شهرداری این منطقه نیز همانند سایر نهادها و دستگاه های کشور برای فراهم کردن یک مراسم باشکوه میلیونی تجهیزاتی را با هدف بسترسازی به مرز خسروی اعزام کرده است. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، […]

شهردار منطقه ۲۲ از اعزام ۱۷ دستگاه خودرو مکانیزه برای خدمات رسانی به زائران مرز خسروی خبر داد و گفت: شهرداری این منطقه نیز همانند سایر نهادها و دستگاه های کشور برای فراهم کردن یک مراسم باشکوه میلیونی تجهیزاتی را با هدف بسترسازی به مرز خسروی اعزام کرده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، وحیدرضا محمدی که مسئولیت ستاد اربعین در مرز خسروی را برعهده دارد در جریان بازدید از ادوات و خودروهای مکانیزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه اعزامی به مرز خسروی اظهار داشت: خوشبختانه در راهپیمایی اربعین حسینی امسال یک هم افزایی و برنامه ریزی بین بخشی و مردمی شکل گرفته است تا این مراسم باشکوه تر از سال های گذشته صورت گیرد.

وی افزود: اعزام خودروهای تخصصی و غیر تخصصی جهت اعزام به قصر شیرین شامل ۴ دستگاه خاور – ۳ دستگاه فان- ۱ دستگاه جاروب بزرگراهی – ۲ دستگاه واترجت- ۳ دستگاه تانکر- ۱ دستگاه نیسان- ۳ دستگاه پیکاپ صورت گرفته است.

محمدی ادامه داد: هماهنگی لازم جهت اعزام نیرو با نواحی شش گانه و فضای سبز در ۳ مرحله و هر مرحله ۱۵۰ نفر به عمل آمده است، از سوی دیگر ۲ نفر از نیروهای مدیر منطقه جهت هماهنگی اولیه ، عوامل مقنی جهت حفر چاه و نیروهای تأسیساتی به قصر شیرین به صورت ثابت اعزام شدند.

منبع خبر