شهردار منطقه ۲۲ تهران مطرح کرد؛ مطالبات شهرسازی بیشترین درخواست در ملاقات مردمی

شهردار منطقه ۲۲ تهران گفت: بیشترین درخواست ملاقات های مردمی مربوط به حوزه شهرسازی است که در تلاش هستیم این مشکلات به شکل ریشه ای برطرف شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در سی و نهمین ملاقات مردمی خود با شهروندان این محدوده غربی تهران اظهار داشت: متاسفانه روند طولانی در […]

شهردار منطقه ۲۲ تهران گفت: بیشترین درخواست ملاقات های مردمی مربوط به حوزه شهرسازی است که در تلاش هستیم این مشکلات به شکل ریشه ای برطرف شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در سی و نهمین ملاقات مردمی خود با شهروندان این محدوده غربی تهران اظهار داشت: متاسفانه روند طولانی در صدور مجوزها و امورات اداری در ساخت و ساز مسکن موجب نارضایتی مالکان و سازندگان مسکن شده است و همواره شهروندان در دیدار های مردمی خود از این موضوع گله مند هستند.

وی افزود: در این دوره از مدیریت شهری اقدامات و برنامه ریزی های گسترده ای برای کاهش امورات اداری در حوزه شهرسازی صورت گرفته است تا موجب افزایش تولید مسکن و رفع بافت فرسوده شود.

محمدی ادامه داد: بیشتر مراجعه کنندگان در ملاقات های مردمی مربوط به حوزه شهرسازی و املاک است، که در برخی از این درخواست ها کم کاری سازندگان موجب مشکلات شده است.

شهروندان می توانند هر هفته روزهای دوشنبه به شکل بدون واسطه با شهردار منطقه دیدار کنند و مشکلات شان را با وی در میان گذارند.

گفتنی است؛ ساکنان منطقه ۲۲ می توانند برای شرکت در این دیدار مردمی همه روزه در ساعت اداری به واحد روابط عمومی شهرداری منطقه واقع در بزرگراه شهید خرازی، شهرک شهید باقری ساختمان شماره یک شهرداری منطقه مراجعه کنند.

منبع خبر