صباغ: نخستین بوستان مادر و کودک منطقه ۱۵ تهران فردا افتتاح می‌شود

شهردار منطقه ۱۵ تهران گفت: این بوستان به مساحت ۵ هزار و ۱۰۰ متر مربع به منظور آسایش و رفاه حال شهروندان و اهمیت نقش مادران در رشد و تعالی فرزندانشان در فضا‌های شهری با هدف تهران شهر دوستدار کودک در محله مشیریه به ارزش ۳۷ میلیارد ریال احداث شد. صباغ افزود: احداث ساختمان مرکزی […]

شهردار منطقه ۱۵ تهران گفت: این بوستان به مساحت ۵ هزار و ۱۰۰ متر مربع به منظور آسایش و رفاه حال شهروندان و اهمیت نقش مادران در رشد و تعالی فرزندانشان در فضا‌های شهری با هدف تهران شهر دوستدار کودک در محله مشیریه به ارزش ۳۷ میلیارد ریال احداث شد. صباغ افزود: احداث ساختمان مرکزی به مساحت ۶۴ مترمربع برای اتاق بازی و نگهداری کودک، سرویس بهداشتی و آشپزخانه، احداث معابر و مناسب سازی محوطه مجموعه‌های بازی، اجرای تاسیسات و نرده کشی محوطه بوستان انجام شده است.

صباغ با اشاره به اینکه فضای داخلی ساختمان مرکزی به سیستم گرمایشی، سرمایشی و نمایشی و نیز وسایل بازی کودکان تجهیز شده است افزود: در محوطه بوستان چند نوع وسایل بازی استاندارد کودک، زمین‌های مینی فوتبال، مینی والیبال، مینی بسکتبال و المان و مبلمان‌های شهری، چون صندلی، سطل زباله و نماد‌های کودک قرار گرفته است. شهردار منطقه ۱۵ گفت: ۱۱۰ اصله درخت زبان گنجشک، ۲۰ اصله درخت زیتون تلخ، ۱۶۰ اصله کامیس پاریس، ۲۵۰ بوته رز و ۲۷۰ بوته پیچ امین الدوله در محوطه بوستان غرس شده است.

منبع خبر