طراحی و ایجاد اماکن تفریحی در پارک‌های اهواز

شهرداران آنلاین/سید رشید شجاعی نژاد مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز در این جلسه خطاب به مدیریت بازرگانی ابراز کرد: طرح توجیهی احداث باغ‌وحش بزرگ اهواز از سوی این واحد در اسرع وقت پیگیری و در جلسه بعدی مطرح گردد. وی خطاب به مدیر آموزش این سازمان عنوان کرد: دوره‌های آموزشی فضای […]

شهرداران آنلاین/سید رشید شجاعی نژاد مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز در این جلسه خطاب به مدیریت بازرگانی ابراز کرد: طرح توجیهی احداث باغ‌وحش بزرگ اهواز از سوی این واحد در اسرع وقت پیگیری و در جلسه بعدی مطرح گردد.
وی خطاب به مدیر آموزش این سازمان عنوان کرد: دوره‌های آموزشی فضای سبز از دروس عادی تا دروس پیشرفته و تخصصی ویژه کارگران، کارشناسان، کارکنان و مسئولین فضای سبز با هماهنگی معاونت پژوهشی و آموزشی شهرداری اهواز اجرا گردد تا کارگران و کارشناسان فضای سبز در زمینه‌های مختلف آموزش‌دیده و دوره‌های ضمن خدمت بگذرانند.
شجاعی نژاد در خصوص ایجاد گلخانه بزرگ در اهواز گفت: طراحی و احداث یک گلخانه به وسعت دو هکتار در واحد فنی سازمان صورت‌گرفته است و سازمان مسکن و شهرسازی قرار است زمینی در محدوده پارک ایثار واقع در منطقه‌ای دو به این موضوع اختصاص دهد.
ایشان خطاب به معاونت فنی و اجرایی سازمان اظهار کرد: مطالعات و پروژه‌های اجرایی کمربند سبز، آب خام، آب‌های سطحی، توسعه پارک‌ها، بهسازی پارک‌ها و همچنین پارک‌های نیمه‌تمام سریعاً در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.
این مقام مسئول در خصوص جانمایی وسایل بازی، غرف و کیوسک‌های سطح شهر توضیح داد: سامان‌دهی و جانمایی وسایل بازی بهره‌برداران در سطح پارک‌های مناطق هشتگانه توسط معاونت فنی و بازرگانی هم‌زمان صورت بپذیرد و موقعیت بهره برداران بصورت GIS روی نقشه مشخص گردد.
شجاعی نژاد مجددا خطاب به معاونت فنی و عمرانی و سازمان خاطرنشان کرد: طرح جامع آب خام منطقه هشت تا سقف پانزده میلیارد تومان تهیه و جهت اجرا با شهرداری منطقه هشت و همکاری صنایع شرکت فولاد خوزستان اقدام شود.