طراحی پارک‌ بانوان اسدآباد در دست انجام است

شهردار اسدآبادگفت: طراحی مرکز رشد و بالندگی بانوان و پارک‌بانوان اسدآباد توسط یکی از نخبگان اسدآبادی در دست انجام بوده و با اتمام طراحی و تایید طرح توسط امور بانوان استانداری بلافاصله کلنگ زنی طرح آغاز می‌شود. شاهین کلانتری بنگر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار اولیه برای طرح […]

شهردار اسدآبادگفت: طراحی مرکز رشد و بالندگی بانوان و پارک‌بانوان اسدآباد توسط یکی از نخبگان اسدآبادی در دست انجام بوده و با اتمام طراحی و تایید طرح توسط امور بانوان استانداری بلافاصله کلنگ زنی طرح آغاز می‌شود.

شاهین کلانتری بنگر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار اولیه برای طرح فوق اظهار کرد: جانمایی طرح در زمین ۴۲۰۰ متری روبروی پارک ملت شهر بوده که با به انجام رسیدن طراحی و اعتبار فوق بلافاصله کلنگ زنی طرح انجام و دیوار کشی آن با ۵۰۰ میلیون آغاز و کار شروع خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه پارک بانوان وساخت و احداث ساختمان مرکز رشد و بالندگی بانوان جمعا به اعتباری افزون بر ۶.۵ میلیارد تومان نیاز خواهد داشت، تصریح کرد:‌ احداث پارک بانوان یکی از جمله مطالبات مهم بانوان اسدآبادی بوده که این طرح در اولویت برنامه های شهرداری شهر قرار دارد.

کلانتری بنگر در ادامه از احیاء دوباره موزائیک سازی شهرداری خبر داد و یاد آور شد: از ۱۰ روز پیش موزاییک‌سازی شهرداری فعال شده و با میزان تولید روزانه  ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ متر موزائیکی که داراست در صورتی که به درستی عمل کنیم قسمت اعظم نیاز شهرداری در پروژه‌های عمرانی شهر که با موزائیک انجام‌می شود را تأمین خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هیچ پروژه ای را بدون طرح و نقشه انجام نمی‌دهیم چراکه این امر موجب هزینه‌های بالا برای بیت‌المال خواهد بود، خاطر نشان کرد: از زمان تصدی بنده در شهرداری دستور دادیم تا هریک از پروژه‌های دارای ایراد شهر توسط شهرداری شناسایی شود و در حال حاضر نقشه این پروژه‌ها برای طراحی مجدد داده شده تا دوباره اصلاح و اجرا شوند.

منبع خبر