فاخر شدن فضای برج میلاد در جشنواره فیلم فجر

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: فضای برج میلاد برای برگزاری جشنواره فیلم فجر فاخر خواهد شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، آقای امین توکلی‌زاده درباره برگزاری جشنواره فیلم فجر در برج میلاد گفت: به دستور دکتر علیرضا زاکانی، شهردار تهران موظف شدیم در دولت […]

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: فضای برج میلاد برای برگزاری جشنواره فیلم فجر فاخر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، آقای امین توکلی‌زاده درباره برگزاری جشنواره فیلم فجر در برج میلاد گفت: به دستور دکتر علیرضا زاکانی، شهردار تهران موظف شدیم در دولت جدید برای برگزاری جشنواره فیلم فجر آنچه را در توان داریم به میدان بیاوریم.

‎او ادامه داد: همان‌طور که میزبانی جشنواره در مجموعه برج میلاد بر عهده شهرداری تهران است و هزینه‌های این میزبانی را در این محل نیز برعهده گرفته‌ایم تا بتوانیم پذیرای اصحاب رسانه و اهالی هنر در این محل باشیم و می خواهیم که این رخداد بزرگ در باشکوه‌ترین وضعیت برگزار شود. البته این مشارکت فرهنگی محدود به این رخداد نخواهد شد و بعد از این هم بنا داریم از فضاهای هنری که در حوزه شهری کار می کنند و در بخش آموزش‌های شهروندی و توسعه سبک زندگی ایرانی و اسلامی فعالیت می کنند استقبال کنیم.

‎آقای توکلی‌‌زاده افزود: جشنواره فیلم فجر، جشن بزرگ اهالی هنر و رسانه است و وظیفه داریم در برگزاری باشکوه این مراسم و رخداد فرهنگی و هنری مشارکت کنیم، در کنار هنرمندان‌ باشیم زیرا این جریان موجب می شود در طول سال، هنرمندان و سینماگران ما بتوانند فعالیت‌هایشان را به نحو احسن انجام دهند و بدانند ما قدردان آنها و در کنارشان هستیم.

‎او با اشاره به حمایت از آثار سینمایی در حوزه‌های مختلف شهری گفت: ما در برنامه سال ۱۴۰۱ که در حال بررسی در شورای شهر است، بنا داریم از فیلم‌های سینمای ایران چه در حوزه شهری و توسعه هویت و سبک زندگی ایرانی و اسلامی حمایت کنیم و امیدواریم با اتفاق خوبی که در بودجه و مصوبات برنامه‌هایمان در شورای شهر می‌افتد، این امکان برای شهرداری فراهم شود و شهرداری تهران، جزو حامیان سینمای ایران شود. این نقطه شروع را با میزبانی برج میلاد آغاز کردیم تا جشنواره با شکوه و میزبانی مناسب برگزار شود و این تعامل و همکاری تداوم پیدا خواهد کرد.

جلسات خوبی برای برگزاری جشنواره با آقایان خزاعی رئیس سازمان سینمایی و نقاش‌زاده دبیر جشنواره داشتیم که در سال‌های بعد با همت بیشتر و در حوزه محتوا و میزبانی، در کنار جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کنیم.

‎معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اضافه کرد: برج میلاد مجموعه خوبی است که در فکر توسعه آن هستیم. این مجموعه زیرساختی است که برای شهر فراهم شده و در تلاشیم بتوانیم این فضا را فاخرتر و مساعدتر کنیم. ما تلاش کردیم برخی اشکالات فنی که مدنظر عزیزان در حوزه سینما بود را برطرف کنیم و این میزبانی را در استاندارد لازم برگزار کنیم و این امکان را برای سال‌های بعد فراهم کنیم که جشنواره راحت‌تر و با فضای بهتر در مجموعه برج میلاد برگزار شود.

منبع خبر