فضای شهر بابل برای تبلیغات پرشور انتخاباتی آماده است

شهرداران آنلاین/به گزارش روابط عمومی شهرداری بابل، مهدی کیانی شهردار بابل ضمن درخواست از ستادهای کاندیدای انتخابات برای بهره‌گیری از فضاهای در نظر گرفته شده برای تبلیغات و جلوگیری از آلودگی بصری سطح شهر از درنظر گرفتن بیش از ۶۰ مکان برای تبلیغات انتخاباتی در شهر بابل خبر داد. شهرداربابل افزود: آنچه مهم است حضور […]

شهرداران آنلاین/به گزارش روابط عمومی شهرداری بابل، مهدی کیانی شهردار بابل ضمن درخواست از ستادهای کاندیدای انتخابات برای بهره‌گیری از فضاهای در نظر گرفته شده برای تبلیغات و جلوگیری از آلودگی بصری سطح شهر از درنظر گرفتن بیش از ۶۰ مکان برای تبلیغات انتخاباتی در شهر بابل خبر داد.
شهرداربابل افزود:
آنچه مهم است حضور و مشارکت مردم در انتخابات است و در این زمینه شهرداری بابل در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات فعالیت خود را آغاز کرده است.
مهدی کیانی تشریح کرد:
شهرداری بابل وظیفه دارد مکانهایی را برای تبلیغات کاندیداها آماده نماید که این فضاها به اندازه‌ای در شهر درنظر گرفته شده که در همه مناطق شهر کاملا مشهود است.
مهندس کیانی خاطر نشان کرد که شهرداری بابل با درنظر گرفتن بیش از ۶۰ نقطه شهری سعی در حفظ اموال عمومی و زیبایی بصری شهر داشته و با هماهنگی کامل با فرمانداری و ناظران انتخابات از نصب تبلیغات درمکان‌های غیرمجاز جلوگیری می کند.
شهردار بابل در پایان با ابراز امیدواری از مشارکت پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد گفت:
انشاله شهرداری بابل برای نظافت و پیرایش شهری و حذف پوسترهای تبلیغاتی در مکان‌های غیرمجاز متحمل هزینه‌های اضافی نشود.