قدردانی از کارکنان روابط عمومی شهرداری تنکابن بمناسبت روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی

بمناسبت روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی از کارکنان روابط عمومی شهرداری تنکابن به همت شهردار ، دوتن از معاونین و اعضای شورای شهر قدرانی بعمل آمد.  محمد ابراهیم لاریجانی شهردار تنکابن گفت: نقش روابط عمومی در تبیین خط مشی و ابلاغ سیاست های مدیریت شهری نقش تعیین کننده ای بوده و از طرفی […]

بمناسبت روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی از کارکنان روابط عمومی شهرداری تنکابن به همت شهردار ، دوتن از معاونین و اعضای شورای شهر قدرانی بعمل آمد.

 محمد ابراهیم لاریجانی شهردار تنکابن گفت: نقش روابط عمومی در تبیین خط مشی و ابلاغ سیاست های مدیریت شهری نقش تعیین کننده ای بوده و از طرفی دیگر نیز انعکاس رویداد ها و فعالیت های نهاد شهرداری از دیگر وظایف روابط عمومی بوده است اما در کنار این وظایف نقش اصلی روابط عمومی ارتباط دوسویه مسئولین شهری با شهروندان است .

وی در ادامه داد ؛ یکی از وظایف روابط عمومی ها می بایست رصد بر شبکه های اجتماعی و پیگیری مشکلات و معضلات و شهروندان در شبکه های اجتماعی باشد و نسبت به پیگیری موضوعات تا حصول نتیجه مطلوب اقدام نمایند.

انعکاس بموقع اخبار و اقدامات شهرداری جهت رضایت خاطر شهروندان و اگاهی بخشی شهروندان از اقدامات شهرداری از دیگر اقدامات روابط عمومی بوده است.

برنامه ریزی و تببین خط مشی مجموعه مدیریت شهری و تعامل سازنده با شهروندان و مسئولین شهری نیز می بایست در دستور کار قرار گیرد.

راه اندازی و فعال نمودن سامانه ۱۳۷ ارتباط شهروندان با شهرداری و اطلاع رسانی فعال بودن این سامانه از طریق شبکه های اجتماعی نیز از دیگر اقدامات روابط عمومی باید باشد.  دعوت مردم به مشارکت پذیری در مباحث مدیریت شهری از طریق نظرسنجی،  پیگیری موضوعات فرهنگی و اجتماعی با برپایی مراسمات و رویدادها توجه به موضوعات هنری و ورزشی با دعوت از ورزشکاران و جامعه هنری و……از دیگر وظایف روابط عمومی است. در پایان این نشست از زخمات و تلاش های واحد روابط عمومی و امورفرهنگی شهرداری تجلیل بعمل آمد.

منبع خبر