لزوم برگزاری جلسه ویژه در خصوص تفریغ بودجه در شورای اسلامی شهر

شهرداران آنلاین/به گزارش شهرنیوز، محسن رنجبر در یکصد و نود و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: امروز برای پیشبرد اهدافی خدمت به مردم نیازمند استفاده از ظرفیت‌های بودجه‌ای هستیم. معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با بیان اینکه در پیشنهاد بودجه ۱۴۰۰ عددی که اعلام کردیم سه هزار و ۴۰۰ […]

شهرداران آنلاین/به گزارش شهرنیوز، محسن رنجبر در یکصد و نود و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: امروز برای پیشبرد اهدافی خدمت به مردم نیازمند استفاده از ظرفیت‌های بودجه‌ای هستیم.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با بیان اینکه در پیشنهاد بودجه ۱۴۰۰ عددی که اعلام کردیم سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بود و در پی آن نیز درآمدهای تأمین‌کننده آن را از جمله فروش بالغ‌بر هزار میلیارد تومان اموال، وام و ردیف‌های درآمدها ارائه دادیم افزود: در فرآیند رسیدگی به این بودجه، کاهش نهایی اعداد را مواجه بودیم.

رنجبر تصریح کرد: همان‌طور که تمام جلسات بررسی بودجه، پیگیر اصلاح بودجه سال ۱۴۰۰ بودیم، در حال حاضر نیز برای اینکه طرح‌های مختلف شهری روی زمین نماند، باید این مهم دنبال شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد زیادی از طرح‌ها در حال پایان یافتن و ردیف بودجه‌ای ندارند که باید برای این موضوع تدبیر و با اختصاص بودجه تکمیل و تقدیم شهروندان شود.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تفریغ بودجه سال گذشته را زودتر از زمان مقرر تحویل دادیم، اذعان کرد: انتظار این است که هرچه سریع‌تر طبق موارد قانونی در آن فاصله زمانی یک ماه پایان یابد و بتوانیم تفریغ بودجه ۹۹ را در شورا نهایی کنیم.

رنجبر با اشاره به اینکه به جز اصلاحیه‌هایی که در حال آمدن به شورای اسلامی شهر است، پیش‌بینی اصلاح بودجه و به‌نوعی متمم بودجه سال ۱۴۰۰ را داریم، اضافه کرد: درخواست ما از شورای اسلامی شهر این بوده که جلسه ویژه در خصوص تفریغ بودجه را برای تعیین تکلیف یک‌ماهه و هم در خصوص متمم بودجه برگزار و در این زمینه مذاکره لازم نیز انجام شود.