مانور عملیات اطفای حریق مراکز صنعتی توسط آتش نشانان کاشانی

شهرداران آنلاین/مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: مانور عملیاتی اطفاء حریق با کاربری‌های صنعتی توسط تیم های عملیاتی سازمان آتش نشانی کاشان برگزار شد. محمدعلی پیراسته گفت: هدف از این مانور آشنایی با مکانهای پرخطر در مجموعه کارگاه‌های صنعتی این شهرستان ،آمادگی هرچه بیشتر تیم‌های عملیاتی امدادی، ارزیابی بین تیم های […]

شهرداران آنلاین/مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: مانور عملیاتی اطفاء حریق با کاربری‌های صنعتی توسط تیم های عملیاتی سازمان آتش نشانی کاشان برگزار شد.

محمدعلی پیراسته گفت: هدف از این مانور آشنایی با مکانهای پرخطر در مجموعه کارگاه‌های صنعتی این شهرستان ،آمادگی هرچه بیشتر تیم‌های عملیاتی امدادی، ارزیابی بین تیم های تخصصی امداد نجات و اطفاء حریق و هماهنگی در جهت ارتباط وامکانات بی سیمی در محل حادثه بوده است.

وی افزود: این مانور توسط ۱۸نفر از پرسنل عملیاتی ایستگاه شماره ۱ و پشتیبانی ایستگاه شماره ۴ در سناریوئی از قبل تدوین شده در جهت اطفاء حریق سوله‌ها و انبارهای کارگاهی و پیشگیری از سرایت و گسترش حریق با ظرفیت وپشتیبانی ۲۲ هزار لیتر آب و استفاده از ۴ دستگاه خودرو سبک و نیم سنگین و سنگین در شهرک صنعتی کویر با موفقیت انجام گرفت.