مجموعه اقدامات عمرانی و خدمات شهری شهرداری بندرپل

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری بندرپل، عبدالله پور ادیب شهردار بندرپل مجموعه اقدامات اجرا شده در حوزه های عمرانی و خدمات شهری این شهرداری در هفته چهارم دی ماه سال جاری را به شرح زیرتشریح نمود. شهردار بندرپل به مجموعه اقدامات عمرانی و خدمات شهری شهرداری بندرپل درهفته ی […]

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری بندرپل، عبدالله پور ادیب شهردار بندرپل مجموعه اقدامات اجرا شده در حوزه های عمرانی و خدمات شهری این شهرداری در هفته چهارم دی ماه سال جاری را به شرح زیرتشریح نمود.

شهردار بندرپل به مجموعه اقدامات عمرانی و خدمات شهری شهرداری بندرپل درهفته ی چهارم دی ماه اشاره کرد و گفت:،تمام زیرسازی آشیانه، اتاق چندمنظوره، انبار و اتاق فرماندهی ساختمان آتش نشانی جهت شروع کفسازی در حال اجرا است و  تاسیسات آب و برق ساختمان آتش نشانی هم با پیشرفت فیزیکی ۳٠ درصد در حال اجرا می باشد.

پور ادیب در ادامه به روشنایی معابر در سطح شهر اشاره کرد و بیان داشت:تعمیر و رفع نقص ۶۵ دستگاه چراغ روشنایی معابر در سطح شهر انجام شده است و همچنین اجرای بتن ریزی ۲٠٠ مترمربع از کوچه ها و معابر محله مغ عالیشاه در قالب پروژه دفع آبهای سطحی نیز صورت پذیرفته است.

وی عملیات ساخت پیست اسب سواری در جنوب محله انگور  را یکی از پروژه های در دست اجرا دانست و افزود : عملیات ساخت پیست اسب سواری در جنوب محله انگور ۸٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و  همچنین دیوارکشی پارکینگ موتوری شهرداری در ابعاد ۱۷۵*۳٠ متر طول، با۱٠ درصد پیشرفت فیزیکی شروع و در حال اجرا است.

شهردار بندرپل به پروژه های دیگر در حال اجرا نیز اشاره کرد و گفت : اجرای سنگ مالون جداره آرامستان مسجد جامع با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد در حال انجام است و نورپردازی دو عدد بادگیر مرمت شده در محله و بافت قدیمی خونو  نیز انجام شده است.

وی در پایان به ساختمان اداری شهرداری نیز اشاره کرد و اظهار داشت : دیوار کشی طبقه اول ساختمان اداری شهرداری به اتمام رسیده است و پروژه ی تکمیل و تجهیز سالن جلسات شورای اسلامی با پیشرفت فیزیکی ۸٠ درصد در حال اجرا می باشد.