محمدعلی بهرامی، شهردار منطقه چهار شهرداری کرمان شد

با حکم شهردار کرمان، محمدعلی بهرامی، به‌عنوان «شهردار منطقه چهار شهرداری کرمان» معرفی شد. به گزارش کرمان‌آنلاین، در حکم سعید شَعرباف، شهردار کرمان، آمده است: «جناب آقای محمدعلی بهرامی با سلام نظر به تعهد، تجربه، کارایی و شناخت کافی که از جنابعالی دارم و به جهت استفاده از توانمندی‌ها، به‌موجب این حکم، به سمت «شهردار […]

با حکم شهردار کرمان، محمدعلی بهرامی، به‌عنوان «شهردار منطقه چهار شهرداری کرمان» معرفی شد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، در حکم سعید شَعرباف، شهردار کرمان، آمده است:
«جناب آقای محمدعلی بهرامی
با سلام
نظر به تعهد، تجربه، کارایی و شناخت کافی که از جنابعالی دارم و به جهت استفاده از توانمندی‌ها، به‌موجب این حکم، به سمت «شهردار منطقه چهار شهرداری کرمان» منصوب می‌شوید.
انجام کلیه امور و نظارت بر تمام فعالیت‌های منطقه چهار شهر کرمان، نظارت بر انجام امور مربوط به خدمات شهری، ترافیک ، فنی و عمرانی، مالی و اداری، شهرسازی و‌ معماری، نظارت بر صدور پروانه‌های ساختمانی و دستور‌العمل‌های شهرسازی، نظارت بر ساخت‌‌وسازهای مناطق حاشیه شهر و جلوگیری از حاشیه‌نشینی و زمین‌خواری، بررسی و تحلیل مشکلات موجود در منطقه و ارایۀ راهکار و پیگیری جهت رفع مشکلات و همچنین بررسی نیازها و احتیاجات به‌حق شهروندان محترم و پیگیری برای اجرایی‌شدن برنامه‌ها، باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از خلاقیت‌های فردی و ایجاد تعامل مناسب با همکاران، ضمن رعایت قوانین و مقررات، بتوانید خدمات ارزنده‌ای را در حوزه کاری خود ارائه دهید.»

منبع خبر