محور حرکت شهرداری در دوره پنجم شایسته سالاری بود/ تقویت زیرساخت‌های حمل و نقلی در شمال شهر

شهرداران آنلاین/به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز _سه شنبه ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۰_ در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی منطقه هفت شهرداری، اظهار کرد: صبح امروز از ۴۵ دستگاه اتوبوس جدید رونمایی شد تا تعداد اتوبوس‌های خریداری شده در این چهار سال بالغ بر ۲۰۰ دستگاه و تعداد اتوبوس‌های بازسازی شده […]

شهرداران آنلاین/به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز _سه شنبه ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۰_ در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی منطقه هفت شهرداری، اظهار کرد: صبح امروز از ۴۵ دستگاه اتوبوس جدید رونمایی شد تا تعداد اتوبوس‌های خریداری شده در این چهار سال بالغ بر ۲۰۰ دستگاه و تعداد اتوبوس‌های بازسازی شده بالغ بر ۳۰۰ دستگاه اتوبوس شود.

اقدامات شهرداری در راستای بهزیستی شهر بوده است

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده در شهرداری اصفهان در راستای بهزیستی شهر بوده است، افزود: علی‌رغم اینکه هر یکشنبه پروژه‌های متعدد عمرانی، فرهنگی و خدماتی در مناطق مختلف شهر افتتاح می‌شود؛ اما از عید قربان شاهد افتتاح تعداد زیادی پروژه عمرانی در شهر هستیم به طوری که در روز چندین پروژه افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

شهردار اصفهان ادامه داد: فردا در مناطق سه، هشت، ۱۴و ۱۰ شهرداری پروژه‌های متعددی افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که این اقدامات ناشی از حرکت دقیق، علمی و در سایه همدلی و همراهی و انسجام برای ساختن شهر مطلوب شهروندان بوده است.

نوروزی با بیان اینکه پروژه مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان به عنوان بزرگترین پروژه شهرداری با اعتبار بیش از یک هزار میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفته که قیمت روز هزینه‌های انجام شده برای آن معادل هفت هزار میلیارد تومان است، گفت: عظمت این پروژه به اندازه‌ای است که رئیس جمهور کشور نه تنها در روز افتتاحیه بلکه روز گذشته در جلسه هیئت دولت از اصفهان و اجلاس و دستاوردهای مدیریت شهری در چهار سال گذشته به عنوان الگو یاد کرد.

رکوردها در مدیریت پنجم شکسته شد

وی اظهار کرد: امشب کاروان پرتوان شهرداری در جمع مردم شریف منطقه هفت آمده تا شاهد افتتاح‌های دیگری باشد، افتتاح مجموعه شاهنامه به عنوان مجموعه فرهنگی ورزشی و بوستان در یک زمینی به وسعت ۱۸ هزار متر مربع در واقع یک پردیس کامل است که در آن از اسامی دانا و توانا استفاده شده تا کودکان، نوجوانان و جوانان اوقات فراغت خود را در آن به گونه‌ای بگذرانند تا غم و اندوه از آنها دور باشد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: اگر در این دوره مدیریت شهری رکوردها شکسته شده، خط یک متروی اصفهان تکمیل و خط دو با قوت در حال احداث است، بخش مهمی از رینگ چهارم احداث شده و مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان به عنوان پروژه زمین گیر از خواب بیدار و تقدیم ملت ایران شد، نشان می‌دهد محور حرکت شهرداری بر اساس شایسته سالاری بوده است.

نوروزی با قدردانی از خدمات و تلاش‌های معاون عمران شهری شهردار و مدیر منطقه هفت شهرداری، گفت: این دو نفر مدیرانی بودند که از دوره‌های قبل در شهرداری مسئولیت داشتند و آنها را در این دوره مدیریت شهری شایستگان دیدیم که باید به خدمت خود ادامه می‌دادند از این میدان را برای آنها گشودیم.

وی تاکید کرد: مدیران شهری شهرداری در این دوره مدیریت شهری برای اینکه ثابت کنند مردم را دوست دارند و می‌خواهند به آنها خدمت شایسته ارائه کنند، در شرایط سخت جنگیدند و در دوران کرونا، تحریم و مشکلات اقتصادی که هر کدام بهانه‌ای برای نشستن بود، قیام و حرکت کردند و در بدترین شرایط بهترین‌ها را به ارمغان آورده و در ایران ممتاز شدند.

شهردار اصفهان اظهار کرد: مدیران شهری اصفهان در ارتقا، جذب بودجه، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، شفاف سازی ها و پاک دستی به خوبی درخشیدند و اثبات کردند می‌توانند مردان شایسته با توان و تجربه بالا و دانش لازم برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان باشند.