مدیرعامل شرکت سامانه بهینه مبتکران پیون:هدف ما محقق شدن رویای شهر هوشمند است

شرکت پیون طراح سامانه های هوشمند است. محمد شهاب شریف زاده مدیرعامل شرکت سامانه بهینه مبتکران پیون در حاشیه نمایشگاه شهر هوشمند به بلدیه آنلاین گفت: تیم ما مجموعه ای از ایده پردازان خلاق و طراحان حرفه ای است که به دنبال به کار گیری هوش مصنوعی در مدیریت شهری است. در این راستا یکی از […]

شرکت پیون طراح سامانه های هوشمند است.

محمد شهاب شریف زاده مدیرعامل شرکت سامانه بهینه مبتکران پیون در حاشیه نمایشگاه شهر هوشمند به بلدیه آنلاین گفت: تیم ما مجموعه ای از ایده پردازان خلاق و طراحان حرفه ای است که به دنبال به کار گیری هوش مصنوعی در مدیریت شهری است. در این راستا یکی از طرح های ما، تجهیز شهرها به اینترنت اشیا است. شهرهای هوشمند، شهرهایی شهروند محورند که با کمک هوش مصنوعی به مدیریتی خودسامان می رسند. مجموعه پیون با تجربه ده سالۀ مستمری که در زمینه طراحی سامانه های هوشمند دارد، با طراحی سامانه شهر من به دو هدف بزرگ دست یافته است. یکی از این هدف ها طراحی شبکه همبسته و هوشمند شهری است که همه شهروندان را با همدیگر و با شهر شان در پیوندی زنده نگه می دارد.

مدیرعامل شرکت سامانه بهینه مبتکران پیون با تاکید بر اینکه هدف ما محقق شدن رویای شهر هوشمند است افزود: پلتفرم شهر من تازه ترین نوآوری نرم افزاری شرکت پیون است. شهر من یک سامانه هوشمند است که مانند یک هوش درون شهری همه ساختارهای شهری را به هم پیوند می زند. شهر هوشمند فن آوری های نوین را با نیازهای پیچیده شهری در می آمیزد. شرکت پیون با اعتقاد به شهروند محوری گامی بزرگ در راه هوشمند سازی خدمات شهری برداشته است. با این کار همه نیازها و خدمات شهری یکپارچه سازی و متمرکز می شوند و به تحقق رویای شهر هوشمند نیز کمک بزرگی شده است. این پلتفرم برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس طراحی شده است. وب سایت شهر من نیز همین خدمات را تحت وب به همه شهروندان عزیز ارائه می دهد.

وی گفت: ما معتقدیم که هر شهر برای رسیدن به یک شهر هوشمند شرایط منحصر به فرد خود را دارد و ما رویکرد خود را متناسب با آن شهر تنظیم می نماییم، ما در ارائه راه حل های نوآورانه و منحصر به فرد تمرکز داریم.

مدیرعامل شرکت سامانه بهینه مبتکران پیون در پایان از اجرای بیش از ۱۴۰۰ پروژه و ایجاد ۱۳۰ شعبه فعال در سایر کشورهای جهان خبر داد.