مردم در حفظ و نگهداری معابر و زیرساخت‌ها در محلات کوشا باشند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ما از مردم می‌خواهیم در حفظ و نگهداری معابر و زیرساخت‌ها در محلات کوشا باشند چرا شهرداری اعتبار زیادی را صرف بهسازی معابر کرده است. حسین مدرس خیابانی عصر جمعه در “پنجمین نشست توسعه شهری زاهدان” اظهارداشت: ۸ اکیپ عمران در شهرداری زاهدان شروع به کار کردند. وی ادامه داد: […]

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ما از مردم می‌خواهیم در حفظ و نگهداری معابر و زیرساخت‌ها در محلات کوشا باشند چرا شهرداری اعتبار زیادی را صرف بهسازی معابر کرده است.

حسین مدرس خیابانی عصر جمعه در “پنجمین نشست توسعه شهری زاهدان” اظهارداشت: ۸ اکیپ عمران در شهرداری زاهدان شروع به کار کردند.

وی ادامه داد: عملیات اجرای ترمیم نوار حفاری با اولویت محورهای ضروری، آغاز شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع جهت اجرای چمن مصنوعی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی اذعان کرد: با توجه به انجام زیرسازی و آماده‌سازی زمین چمن شهرک جهاد در حال حاضر عملیات بتن ریزی و فنس کشی آن به اتمام رسیده و آماده نصب چمن مصنوعی می‌‌باشد.
مدرس خیابانی تاکید کرد: ما در استان مفاخر فرهنگی ورزشی و علمی زیادی داریم که می‌توانیم در مکان‌های مختلف از جمله معابر این مفاخر را به مردم معرفی ‌کنیم.
وی با تاکید بر اجرای پروژه ها در مهلت مقرر افزود: پروژه‌ها باید با سرعت بیشتری اجرایی شود چراکه مردم نمی‌توانند زمان زیادی منتظر بمانند.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شهرداری به تنهایی نمی تواند شهر را زیبا کند لذا همه‌ی مردم باید کمک کنند و در حفظ و نگهداری محلات خود کوشا باشند.

وی ادامه داد: شهرداری محلی را برای جمع‌آوری نخاله تعبیه کند و اگر کسی زباله‌ها را در مکانی غیر از مکان های تعبیه شده رها کند با وی برخورد کند.

وی با اشاره به تمیز‌نگه‌داشتن معابر اذعان‌کرد: هرکسی زباله را در معابر رها کند باید ۱۰ برابر آن را جمع‌آوری کند.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان نیز در این نشست با بیان اینکه امیر علی سارانی مدال نقره و مهدی میرشکار مدال برنز را در رقابت‌های بین المللی جام رحیم علی آبادی در رشته کشتی و همچنین مهدی بزی نیز مدال برنز در تورنمنت ترکیه را در همین رشته کسب کرد افزود: این افراد از مفاخر استان به شمار می‌آیند لذا باید به مردم معرفی شوند.

ادهم کرد خاطرنشان کرد: بانوی دوچرخه سوار استان فاطمه دادگر عضو باشگاه بالابان چابهار دست به کار بزرگی زد و با اقتدار تا امروز چهار مدال ارزشمند (یک طلا، دو نقره و یک برنز) از رقابت های لیگ برتر دوچرخه کشور برای استان به ارمغان آورده است.

منبع خبر