مسابقات مناسبتی مشهد

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید مجتبی منتظری در تشریح جزییات این مسابقات کتابخوانی، بیان کرد: «فصل انتخاب» با هدف ایجاد شور انتخاباتی اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی فصل انتخاب با معرفی کتابی به همین نام که گزیده‌ای از بیانات مقام معظم رهبری درباره انتخابات کرده است. علاقه مندان به شرکت در این […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید مجتبی منتظری در تشریح جزییات این مسابقات کتابخوانی، بیان کرد: «فصل انتخاب» با هدف ایجاد شور انتخاباتی اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی فصل انتخاب با معرفی کتابی به همین نام که گزیده‌ای از بیانات مقام معظم رهبری درباره انتخابات کرده است. علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به سامانه‌ مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی به آدرس www.m-ketab.ir ضمن دریافت کتاب در آزمون شرکت کنند. همچنین مهلت شرکت در این مسابقه تا ۳۰ خرداد تعیین شده است.

رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ضمن تشریح جزییات همایش دختران کتابخوان سرزمین آفتاب به مناسبت روز دختر، تصریح کرد: این همایش در روز شنبه ۲۲ خرداماه، ساعت ۱۰ صبح در فضای اسکای روم و با حضور اعضای منتخب، فعال و کتابخوان کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شد.

منتظری خاطرنشان کرد: مسابقه کتابخوانی «ضریح دانایی» نیز به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و میلاد امام رضا(ع) از تاریخ ۲۳ خرداد آغاز و تا یکم تیرماه ادامه خواهد داشت. این مسابقه از بستر سامانه «سماک» انجام می‌شود و منبع این مسابقه، کتاب «ولادت» اثر سعید تشکری است.

گفتنی است تمامی این مسابقات با همکاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد و اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی برگزار می‌شود و جوایز ویژه‌ای برای شرکت‌کنندگان تدارک دیده شده است.