مسعود نصرتی: فراهم شدن محیط تجهیز کارگاه ایستگاه میدان فولادوند خط ده مترو تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه توسعه حمل و نقل عمومی از مهم ترین اقدامات زیرساختی در این محدوده غربی شهر تهران است؛ گفت: محیط تجهیز کارگاه ایستگاه میدان فولادوند در خط ده مترو فراهم شده است. مسعود نصرتی […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه توسعه حمل و نقل عمومی از مهم ترین اقدامات زیرساختی در این محدوده غربی شهر تهران است؛ گفت: محیط تجهیز کارگاه ایستگاه میدان فولادوند در خط ده مترو فراهم شده است.

مسعود نصرتی صبح امروز در جریان بازدید از پروژه های توسعه محله ای محدوده ناحیه یک این منطقه که به همراه مدیران شهری برگزار شد؛ اظهار داشت: خط ده مترو در مجموع با ۴۳ کیلومتر طول و ۳۵ ایستگاه از محدوده قنات کوثر در تقاطع بزرگراه شهید زین‌الدین و شهید باقری آغاز و در نهایت به ایستگاه متروی وردآورد متصل خواهد شد. وی افزود: خط ۱۰ متروی تهران از مناطق ۱ تا ۵ و منطقه ۲۲ عبور کرده و در واقع مناطقی را که از شبکه حمل‌ونقل ریلی بهره کمتری دارند، پوشش می‌دهد. همچنین با بهره‌برداری از این خط، کریدور غرب به شرق شبکه حمل‌ونقل ریلی تهران تکمیل می‌شود؛ این پروژه کمک بسزایی به حمل و نقل عمومی منطقه۲۲ خواهد داشت. نصرتی ادامه داد: یکی از ایستگاه های خط ده مترو تهران در محدوده میدان فولادوند در محله گلستان است که با رفع معارض محیط برای تجهیز کارگاه احداث این ایستگاه فراهم شده است.
وی افزود: خط ۱۰ متروی تهران از مناطق ۱ تا ۵ و منطقه ۲۲ عبور کرده و در واقع مناطقی را که از شبکه حمل‌ونقل ریلی بهره کمتری دارند، پوشش می‌دهد. همچنین با بهره‌برداری از این خط، کریدور غرب به شرق شبکه حمل‌ونقل ریلی تهران تکمیل می‌شود؛ این پروژه کمک بسزایی به حمل و نقل عمومی منطقه۲۲ خواهد داشت.
نصرتی ادامه داد: یکی از ایستگاه های خط ده مترو تهران در محدوده میدان فولادوند در محله گلستان است که با رفع معارض محیط برای تجهیز کارگاه احداث این ایستگاه فراهم شده است.