رئیس سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ در آستانه پانزدهمین سالروز تاسیس این سامانه از تماس بیش از ۳۱ میلیون مرتبه شهروند با ۱۳۷ خبر داد.
به گزارش سامانه مدیریت شهری ۱۳۷: نصریان با اشاره به بیش از ۳۱ میلیون بار تماس برقرار شده با سامانه ۱۳۷ از ابتدای تاسیس تا کنون گفت: این سامانه بستر مناسبی برای افزایش مشارکت شهروندان با مدیریت شهری بوده و بی شک چنین مشارکتی سرمایه ای عظیم و قابل اتکاء برای نهادی اجتماعی است و فرصت مناسبی را بوجود آورده تا نقاط ضعف شناسایی و مدیران شهری از آنها برای تقویت سیستم و تصمیم گیری های مدیریتی و بهبود شرایط استفاده نمایند.
وی عنوان کرد: در طول یکسال گذشته بیش از یک میلیون و ۸۶۰ هزار تماس با ۱۳۷ برقرار شده که از این تعداد بیش از یک میلیون و ۱۶۰ هزار پیام در سیستم سامانه ثبت و به عوامل اجرایی ارجاع داده شده است.
رئیس سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ در ادامه افزود: با توجه به گستردگی خدمات شهرداری به شهروندان ، سامانه ۱۳۷ نیز با تکیه بر سه اصل سرعت ، دقت و صحت و تحقق شعار ” تهران شهری برای همه ” با اصلاح و بهبود فرآیندهای پاسخگویی به درخواست های ثبت شده ، از تمامی ظرفیت خود جهت ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان استفاده می نماید.