مظفر تیموری مدیر روابط عمومی شهرداری کرمانشاه شد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از مرکز اطلاع رسانی اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه با حکم دکتر نادر نوروزی مدیر جدید اداره کل روابط عمومی شهرداری معرفی و طی آن حاج مظفر تیموری معارفه و از خدمات امیررضا همایون دولتشاهی تجلیل به عمل آمد. دکتر نوروزی در […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از مرکز اطلاع رسانی اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه با حکم دکتر نادر نوروزی مدیر جدید اداره کل روابط عمومی شهرداری معرفی و طی آن حاج مظفر تیموری معارفه و از خدمات امیررضا همایون دولتشاهی تجلیل به عمل آمد.

دکتر نوروزی در این مراسم گفت: مظفر تیموری از مدیران شناخته شده استان می باشد که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدمات شایانی از خود بر جای گذاشته و ما در شهرداری از ایشان تقاضا کردیم که تجربیات خود را شهرداری در اختیار مجموعه مدیریت شهری قرار دهد.

شهردار کرمانشاه افزود: روابط عمومی خوب، اخلاق حسنه و حسن شهرت از خصوصیات مظفر تیموری می باشد و ایشان بطور حتم می تواند در شهرداری همانند مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی موفق باشد.

وی در پایان گفت: امیر رضا دولتشاهی هم از مدیران باتجربه و قدیمی شهرداری است که اصالت، سواد، قدرت بیان و ارتباطات موثر از خصوصیات بارز ایشان می باشد که از این پس بعنوان مشاور عالی شهردار کرمانشاه به خدمت ادامه می دهند.