معارفه معاون جدید فنی و عمرانی سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز

شهرداران آنلاین/به گزارش اداره ارتباطات سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز، مراسم معارفه معاون جدید فنی و عمرانی سازمان بهسازی و نوسازی با حضور منصوری مدیرعامل و معاونین و جمعی از پرسنل در محل سازمان برگزار گردید.دراین مراسم ابتدا منصوری مدیر عامل سازمان ضمن خوشامد گویی به سید نورالله موسوی معاون جدید فنی و عمرانی […]

شهرداران آنلاین/به گزارش اداره ارتباطات سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز، مراسم معارفه معاون جدید فنی و عمرانی سازمان بهسازی و نوسازی با حضور منصوری مدیرعامل و معاونین و جمعی از پرسنل در محل سازمان برگزار گردید.
دراین مراسم ابتدا منصوری مدیر عامل سازمان ضمن خوشامد گویی به سید نورالله موسوی معاون جدید فنی و عمرانی سازمان گفت : زحمات چندین ساله محمد میثم ترکاشوند معاون پیشین فنی و عمرانی سازمان هرگز فراموش نخواهد شد.
وی افزود: ترکاشوند از بنیانگزاران سازمان بوده که خدمات ارزشمندی در راستای اهداف سازمان به انجام رسانیده که می بایست تقدیر و تشکر ویژه ای از او به عمل آید.

منصوری ادامه داد:  انشاالله که بتواند در سمت معاون فنی و عمرانی منطقه ۴ نیز موفق باشد.
مدیر عامل سازمان بهسازی و نوسازی اهواز اظهار کرد: سعی کرده ایم بهترین نفرات را برای پست های سازمان انتخاب کنیم انشاالله که بتوانیم با همکاری و تلاش در راستای نیل به اهداف سازمان قدم برداریم.
در ادمه نیز سید نورالله موسوی معاون جدید فنی و عمرانی سازمان گفت : با همکاری و تلاش همه ارکان سازمان و بخصوص درایت مدیر عامل محترم می توان به پویایی وسر زندگی سازمان کمک کرد.
لازم به ذکر است که سید نورالله موسوی پیش از این سمت های رییس اداره قراردادهای سازمان زیباسازی، مدیر فنی و عمرانی سازمان زیباسازی و معاونت معماری و شهرسازی شهرداری منطقه۴ را برعهده داشه است.