معاون وزیر کشور خبر داد: بهره برداری و کلنگ زنی ۱۸ هزار و ۳۳۱ پروژه عمرانی در کشور طی هفته دولت

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: بر اساس گزارش‌‎های دریافتی از استانداری‌ها، طی هفته دولت امسال ۱۵هزار و ۸۳۰ پروژه عمرانی از سوی دستگاه‌های اجرایی در کشور افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد و ۲۵۰۱ پروژه عمرانی آماده کلنگ زنی است. مهدی جمالی نژاد ضمن درخصوص افتتاح پروژه‌های عمرانی در هفته […]

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: بر اساس گزارش‌‎های دریافتی از استانداری‌ها، طی هفته دولت امسال ۱۵هزار و ۸۳۰ پروژه عمرانی از سوی دستگاه‌های اجرایی در کشور افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد و ۲۵۰۱ پروژه عمرانی آماده کلنگ زنی است.

مهدی جمالی نژاد ضمن درخصوص افتتاح پروژه‌های عمرانی در هفته دولت گفت: بیش از ۱۲۳ هزار میلیارد تومان برای بهره برداری ۱۵هزار و۸۳۰ پروژه ای که آماده بهره برداری است، هزینه شده است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور افزود: از این تعداد ۲۱۷۷ پروژه مربوط به بخش خصوصی است.

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ادامه داد: بیشترین پروژه های آماده بهره برداری مربوط به استان گلستان با ۱۳۱۲ پروژه و بیشترین اعتبار هزینه شده مربوط به پروژه های استان خراسان رضوی با اعتباری معادل ۱۹ هزار میلیارد تومان می باشد.

بر اساس روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور، جمالی نژاد اضافه کرد: در حوزه شهرداری ها، ۱۶۵۱ پروژه با اعتباری بیش از چهار هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان آماده بهره برداری و ۵۲۳ پروژه آماده کلنگ زنی است.

منبع خبر