معرفی شهردار جدید کاشان

شهرداران آنلاین/حسن بخشنده شهردار منتخب کاشان در این جلسه با اشاره به بخشی از برنامه‌هایش برای سکانداری شهرداری کاشان اظهار داشت: کاشان شهری تاریخی با پیشینه قوی است و از این رو حفظ این جایگاه و ساختار در دستور کار شهرداری قرار دارد. شهردار کاشان با اشاره به اینکه با بیان اینکه استفاده از نظر همه کارشناسان، […]

شهرداران آنلاین/حسن بخشنده شهردار منتخب کاشان در این جلسه با اشاره به بخشی از برنامه‌هایش برای سکانداری شهرداری کاشان اظهار داشت: کاشان شهری تاریخی با پیشینه قوی است و از این رو حفظ این جایگاه و ساختار در دستور کار شهرداری قرار دارد.
شهردار کاشان با اشاره به اینکه با بیان اینکه استفاده از نظر همه کارشناسان، نخبگان و صاحب نظران برای مدیریت شهر کاشان در اولویت برنامه‌ها خواهد بود، تصریح کرد: ایجاد محل درآمد‌های پایدار، احیای مشاغل فراموش شده شهری، برون سپاری فعالیت‌های شهرداری و تمرکز بر نظارت جدی نیز از دیگر برنامه‌های در دستور کار است.
او هوشمندسازی فعالیت‌های شهرداری با هدف مبارزه با فساد را از دیگر برنامه‌هایش در شهرداری کاشان اعلام کرد و ابراز داشت: راه‌اندازی شهرداری شیشه‌ای می‌تواند تنها راهکار مبارزه با فساد باشد.
بخشنده توسعه دیپلماسی شهری را نیز از دیگر برنامه‌های شهرداری کاشان در چهار سال پیش رو اعلام کرد و ادامه داد: حضور در دهکده جهانی مستلزم تعامل با دانشگاه و تغییر مدیریت سنتی به مدرن و داشتن شهری هوشمند و امن است و با دیپلماسی شهری می‌توان به این مهم دست یافت.