نامگذاری یک بلوار در شهر نوش آباد به نام شهید آیت الله رئیسی

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری نوش آباد، شهردار نوش آباد از نامگذاری یک بلوار در نوش آباد به نام شهید آیت الله رئیسی خبر داد. احمد شاه بالایی بیان کرد: به پاس تلاش ها و خدمات صادقانه “شهید آیت الله رئیسی” و زنده نگه داشتن […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری نوش آباد، شهردار نوش آباد از نامگذاری یک بلوار در نوش آباد به نام شهید آیت الله رئیسی خبر داد.

احمد شاه بالایی بیان کرد: به پاس تلاش ها و خدمات صادقانه “شهید آیت الله رئیسی” و زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایشان، در جلسه کمیته نامگذاری معابر شهر نوش آباد و با نظر کلیه اعضاء مقرر گردید بلوار شهید شمس آبادی (حدفاصل میدان بسیج تا میدان شهدای کارگر) به شهید آیت الله رئیسی تغییر نام پیدا کند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای مدیریت شهری پاسداشت مفاخر ملی است و در همین راستا بزرگداشت نام شهید آیت الله رئیسی به عنوان یکی از نمادهای خدمتگزاری صادقانه مدنظر شهرداری نوش آباد قرار گرفت.

وی افزود: این نام برای تصویب در دستور کار شورای اسلامی شهر قرار می گیرد و پس از طی کردن مراحل قانونی این بلوار به نام شهید آیت الله رئیسی مزین خواهد شد.

شهردار نوش آباد خاطرنشان کرد: بلوار حد فاصل میدان شهدای کارگر تا میدان ولیعصر آران و بیدگل (جاده آران و بیدگل) همچنان به نام شهید شمس آبادی مزین می باشد.