نجات دو مرمت‌کار میراث فرهنگی از زیر آوار

شهرداران آنلاین/مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از نجات دو فرد مرمت‌کار در پروژه‌ی بازسازی یک بنای تاریخی در شهر کرمان خبر داد. به گزارش کرمان‌آنلاین، رضا میرزایی گفت: بر اثر ریزش طاق یک ساختمان تاریخی در د‌ست مرمت، دو مرمت‌کار مشغول در این پروژه، دچار حادثه شدند. وی، زمان این حادثه را ساعت ۹:۳۵ […]

شهرداران آنلاین/مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از نجات دو فرد مرمت‌کار در پروژه‌ی بازسازی یک بنای تاریخی در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، رضا میرزایی گفت: بر اثر ریزش طاق یک ساختمان تاریخی در د‌ست مرمت، دو مرمت‌کار مشغول در این پروژه، دچار حادثه شدند.
وی، زمان این حادثه را ساعت ۹:۳۵ دقیقه دوازدهم خردادماه اعلام کرد و افزود: این حادثه بر اثر ریزش سقف و طاق بنا و رعایت نکردن اصول ایمنی رخ داده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، با اشاره به اینکه این حادثه در خیابان «ابن سینا» رخ داده است، خاطرنشان کرد: نیروهای امدادونجات پس از اعلام حادثه، بلافاصله از ایستگاه شماره یک به محل حادثه اعزام شدند.
میرزایی ادامه داد: نجات‌گران ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی، پس از ایمن‌سازی محل، عملیات آواربرداری را آغاز کردند و پس از نجات افراد آسیب‌دیده، آنها را به عوامل اورژانس تحویل دادند