نخستین باغ خانوادگی شهرضا احداث می‌شود

شهرداران آنلاین/حبیب قاسمی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری شهرضازیبا با اشاره به احداث اولین باغ خانوادگی شهرضا در نهالستان شهرداری شهرضا اظهار داشت: این نهالستان حدود ۳۰ هکتار مساحت دارد و چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع مساحت گلخانه آن است که گل‌های مورد نیاز سالانه شهر در این مکان تولید می‌شود. وی افزود: فضای گردشگری […]

شهرداران آنلاین/حبیب قاسمی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری شهرضازیبا با اشاره به احداث اولین باغ خانوادگی شهرضا در نهالستان شهرداری شهرضا اظهار داشت: این نهالستان حدود ۳۰ هکتار مساحت دارد و چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع مساحت گلخانه آن است که گل‌های مورد نیاز سالانه شهر در این مکان تولید می‌شود.

وی افزود: فضای گردشگری در مجاورت و داخل این نهالستان وجود داشت و بر این اساس نخستین باغ خانواده برای استفاده عموم خانواده‌های عزیز شهرضایی را در این مکان ایجاد می‌شود.

شهردار شهرضا بیان کرد: از آغاز سال جدید عملیات اجرایی این باغ را آغاز شده که همزمان با آغاز عملیات، کار شانه سازی مسیر جاده باغ خانواده با تخلیه و پخش بیش از ۷۰۰ کامیون خاک تونان در راستای ایمن‌سازی نیز انجام شد.

قاسمی عنوان کرد: این مجموعه شامل فضای استراحت، پارکینگ ماشین، زمین بازی کودکان، زمین فوتبال، ست‌های ورزشی، میز تنیس، میز شطرنج، باغ گیاهان دارویی، تونل سبز و باغ میوه است که این فضا به وسیله‌ی فنس از فضای کلی جدا می‌شود.