نشست تخصصی در خصوص بررسی وضعیت پیام های شهروندی سامانه ۱۳۷ ناحیه ده
به گزارش سامانه ۱۳۷ شهرداری منطقه یک ، نشست تخصصی بررسی وضعیت پیام های شهروندی سامانه۱۳۷ در ناحیه ۱۰ برگزارشد.
![نشست تخصصی در خصوص بررسی وضعیت پیام های شهروندی سامانه 137 ناحیه ده](http://shahrdaranonline.com/wp-content/uploads/d986d8b4d8b3d8aa-d8aad8aed8b5d8b5db8c-d8afd8b1-d8aed8b5d988d8b5-d8a8d8b1d8b1d8b3db8c-d988d8b6d8b9db8cd8aa-d9bedb8cd8a7d985-d987d8a7db8c_60d5a48307ca4.jpeg)
نشست تخصصی در خصوص بررسی وضعیت پیام های شهروندی سامانه ۱۳۷ ناحیه ده
ریس سامانه ۱۳۷ منطقه یک در این نشست که با محوریت بررسی نقاط ضعف و قوت این ناحیه جهت بهبود عملکرد ایشان برگزار گردید، ضمن تاکید بر ضرورت رسیدگی صحیح ، دقیق و سریع به پیام های ۱۳۷، عملکرد مطلوب سامانه مدیریت شهری شهرداری تهران را ضامن ارتقای رضایت شهروندان از نحوه خدمت رسانی این سازمان دانست و توجه به کاهش زمان پاسخگویی و رسیدگی فوری به پیامهای خطر ساز تاکید کرد .
چراغی شاهی در این نشست اذعان داشت تلاش مضاعف ، اصلاح فرآیندهای کاری و اجرایی و همچنین شفافیت و دقت در اجرای خدمات موجب رضایتمندی شهروندان خواهد شد .گفتنی است در این نشست آسیب شناسی در بخشهای مختلف انجام شدو راهکارهایی جهت بالا بردن رضایت شهروندان و پایین آوردن زمان پاسخگویی پیام ها به مدیران و کارشناسان ناحیه ارائه گردید.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰