هم‌پیوندی میان شهرها باید در کشور توسعه یابد

https://news.isfahan.ir/node/33178 28 اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۱۱:۳۴ کد محتوا ۳۳۱۷۸ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۱۱:۳۴ نصراصفهانی: هم‌پیوندی میان شهرها باید در کشور توسعه یابد رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یقینا هم‌پیوندی اصفهان با بنت تاثیرات زیادی بر این شهر خواهد گذاشت بنابراین امیدواریم این ایده میان تمام شهرهای کشور توسعه پیدا کند. به گزارش خبرنگار […]

هم‌پیوندی میان شهرها باید در کشور توسعه یابد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یقینا هم‌پیوندی اصفهان با بنت تاثیرات زیادی بر این شهر خواهد گذاشت بنابراین امیدواریم این ایده میان تمام شهرهای کشور توسعه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز (سه‌شنبه) در دیدار مدیران شهری اصفهان با استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اصفهان با ۱۴ شهر دنیا پیمان خواهرخواندگی دارد و از طریق عقد قراردادهای خواهرخواندگی سعی در تعامل با آن‌ها دارد، اظهار کرد: هم‌پیوندی آغازی برای اتفاقات بزرگ میان شهرهای کشور است.

وی افزود: جای خرسندی است که می‌توانیم در کشور خود این ارتباط را ایجاد کنیم و رقم بزنیم و یقیناً هم‌پیوندی اصفهان با بنت تأثیرات زیادی بر این شهر خواهد گذاشت بنابراین امیدواریم این ایده میان تمام شهرهای کشور توسعه پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: بنا بر رویکرد نوع‌دوستی، نمی‌توانیم نسبت به مشکلات مردم عزیز در جای جای کشور بی‌تفاوت باشیم لذا در اصفهان نیز همواره تاکید کرده‌ایم که همه شهروندان باید در غم و غصه و شادی یکدیگر سهیم باشند.

وی اضافه کرد: نباید میان ملتی که آرمان و پیشینه مشترک و فرهنگی کهن دارند یک بخش در اندوه و بخش دیگر در شادی باشد بنابراین باید تمام تلاش‌ها برای تقویت این حس نوع‌دوستی باشد.

نصراصفهانی با بیان اینکه به تمام شهرهای سرزمینمان مهر و علاقه داریم، افزود: به دلیل همین مهر و رویکرد نوع‌دوستی است که شورای شهر از طرح‌ها و اقداماتی که با عنوان هم‌پیوندی ایجاد شد، حمایت کرده و خواهد کرد.

کد محتوا ۳۳۱۷۸

برچسب ها