واکنش توئیتری زاکانی به قمه خوردن یک شهردار | برخورد با گردن کلفت‌ها را آغاز کرده‌ایم

شهردار تهران در واکنش به مضروب کردن سیدمحمد جواد هاشمی شهردار یکی از نواحی منطقه ۱۹ با چاقو و قمه، گفت: شخصا تا پایان، پیگیر مجازات عاملان خواهم بود. شهردار تهران در واکنش به حمله به سیدجواد هاشمی، شهردار یکی از نواحی منطقه ۱۹ گفت: شخصا تا پایان، پیگیر مجازات عاملان خواهم بود. علیرضا زاکانی […]

شهردار تهران در واکنش به مضروب کردن سیدمحمد جواد هاشمی شهردار یکی از نواحی منطقه ۱۹ با چاقو و قمه، گفت: شخصا تا پایان، پیگیر مجازات عاملان خواهم بود.

شهردار تهران در واکنش به حمله به سیدجواد هاشمی، شهردار یکی از نواحی منطقه ۱۹ گفت: شخصا تا پایان، پیگیر مجازات عاملان خواهم بود.

علیرضا زاکانی در توئیتی که در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد، نوشت: برای سلامت آقا سیدجواد هاشمی همکار شجاع و سربلند منطقه ۱۹ که ناجوانمردانه با قمه به او حمله شد، دعا می‌کنم و شخصا تا پایان پیگیر مجازات عاملان خواهم بود.

او همچنین در این توئیت با تاکید بر اینکه این حوادث، عزم ما را در اجرای قانون و مبارزه با فساد استوارتر خواهد کرد، نوشت:شهرداری تهران مبارزه با فساد گردن کلفت‌ها را از پلادیوم تا خلازیر آغاز کرده و از منافع مردم کوتاه نخواهد آمد.

واکنش توئیتری زاکانی به قمه خوردن سیدجوادهاشمی | برخورد با گردن کلفت‌ها را آغاز کرده ‌ایم

منبع خبر