ویژه برنامه های دهه کرامت در آستانه ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و انتخابات

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، عقیل قدرتی ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت، اظهار کرد: پویش مردمی حماسه حضور، سجل، به رسم میزبانی، جشن دهه کرامت، جشنواره در صدر، در مسیر ولایت، ایستگاه ‌های حماسه حضور، جشنواره کرامت رضوی و زکات همجواری از جمله عنوان برنامه‌ های این دهه هستند. […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، عقیل قدرتی ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت، اظهار کرد: پویش مردمی حماسه حضور، سجل، به رسم میزبانی، جشن دهه کرامت، جشنواره در صدر، در مسیر ولایت، ایستگاه ‌های حماسه حضور، جشنواره کرامت رضوی و زکات همجواری از جمله عنوان برنامه‌ های این دهه هستند.

وی افزود: برگزاری تورهای هویتی در اماکن حرم مطهر رضوی و بافت‌ پیرامونی تحت عنوان «سجل» از جمله ویژه برنامه ‌های این ایام است که برای اعضای شوراهای اجتماعی محلات اجرا خواهد شد.

مسابقه به رسم معاون اجتماعی و مشارکت ‌های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تاکید کرد: همچنین میزبانی در قالب جشنواره عکس از محلات مشهد و از پویش ‌های اجتماعی و داوطلبانه، مراسم و مناسبت ‌های مختلف برگزار خواهد شد و علاقه‌ مندان می ‌توانند با ارسال تصاویر موبایلی در این جشنواره شرکت کنند.

قدرتی با اشاره به ویژه برنامه تقدیر از دختران موفق در سالروز ولادت حضرت معصومه(س)، تاکید کرد: جشنواره در صدر با هدف تقدیر و تشویق دختران موفق مشهدی در عرصه‌ های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی برگزار می‌ شود.

وی با اشاره به برنامه «زکات همجواری» ادامه داد: اجرای پویش داوطلبانه مردمی با هدف حمایت از نیازمندان به رسم شکرانه همجواری با ولی نعمت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) نیز از دیگر رویدادهای این دهه خواهد بود. برپایی ایستگاه ‌های فرهنگی در ۸۰ نقطه از شهر با محوریت شوراهای اجتماعی محلات در آستانه انتخابات در راستای تحقق مشارکت و حضور حداکثری شهروندان در انتخابات پیش رو ، تحت عنوان «ایستگاه ‌های حماسه حضور» نیز از دیگر برنامه ‌های دهه کرامت است.

معاون اجتماعی و مشارکت ‌های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد عنوان کرد: جشنواره کرامت رضوی با مشارکت هیات ‌های مذهبی، مساجد، تشکل‌ ها و… با هدف ارتقای هویت محلات، افزایش نشاط اجتماعی و مشارکت اجتماعی برگزار می ‌شود. همچنین سلسله جشن ‌های دهه کرامت به همراه ایستگاه های فرهنگی و خدمت رسانی، اجرای سرود، نورافشانی و… نیز ویژه برنامه ای است که در عرصه میدان شهدا با مشارکت هیات شهدای شهرداری و تعدادی از مناطق اجرا خواهد شد