پاسخ تلفنی معاون حملونقل و ترافیک به شهروندان قمی/ کاهش زمان انتظار در ایستگاههای اتوبوس در صدر درخواستهای مردمی
شهرداران آنلاین/به گزارش شهرنیوز، در این برنامه که امروز چهارشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰ در راستای اجرای طرح “شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو” برگزار شد، عباس ذاکریان به ۲۷ تلفن شهروندان قمی پاسخ داد. شهروندانی قمی در تماس خود خواستار ایجاد مسیرهای جدید اتوبوسرانی و همچنین افزایش تعداد اتوبوسهای شهری شدند.کاهش زمان انتظار شهروندان در ایستگاههای اتوبوس، […]
شهرداران آنلاین/به گزارش شهرنیوز، در این برنامه که امروز چهارشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰ در راستای اجرای طرح “شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو” برگزار شد، عباس ذاکریان به ۲۷ تلفن شهروندان قمی پاسخ داد.
شهروندانی قمی در تماس خود خواستار ایجاد مسیرهای جدید اتوبوسرانی و همچنین افزایش تعداد اتوبوسهای شهری شدند.
کاهش زمان انتظار شهروندان در ایستگاههای اتوبوس، از موضوعات محوری بود که آنان از معاون حملونقل و ترافیک شهرداری قم درخواست رفع این مشکل را داشتند.
همچنین برخی از شهروندان در ارتباط تلفنی خود با معاون حملونقل و ترافیک شهرداری قم بر اصلاح هندسی در حملونقل و ترافیک و تاکسیرانی تأکید کردند.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰